Löfberg - Faaaan Ronny! says:
LOL, är det DÄRFÖR det luktar spå
så
HAHAHA'
:P
61 svar · 1 650 visningar · startad av Lofberg · sida 2 av 4
Ska jag gå och sova eller spela Xbox? Hmmm §e :p :q Har just gått igenom hela Ronny & Ragge + extramaterial :e och med några kemiska experiment i magen i form av milkshakes. Känner mig helt plötsligt piggare...
Läs frågan i sin helhet →Löfberg - Faaaan Ronny! says:
LOL, är det DÄRFÖR det luktar spå
så
HAHAHA'
:P
:moose
haha!! :L :e
Ganska vanligt med en person eller två runt 4, 5 tiden...
Esen skrev:
Jag förstår att du kan avgöra det med dina 800 inlägg i arkivet:OO
oelbal skrev:
*Hämtar popcorn*
Nu är det dödare..... och mitt snus är slut så jag borde nog sova innan jag slår sönder en vas
Det är väl inget dött alls? Värsta lajbans! :)
Lofberg skrev:
Esen skrev:
Jag förstår att du kan avgöra det med dina 800 inlägg i arkivet:OO
Anser att jag kan göra det pga att jag ofta e upp till runt 4 - 5 tiden och då spelar det väl ingen roll ifall jag har 800 eller 3000 inlägg... Eftersom det bara brukar vara runt 1 inne den tiden, så då anser jag att jag kan säga det. än jag bara har 800 inlägg, Vad nu det ska spela för roll...
Jaha, och du tror inte att jag, som med mina lite fler inlägg, kan ha varit inloggad fler gånger och därmed oftare kunnat se hur det ligger till?
Lofberg skrev:
Jaha, och du tror inte att jag, som med mina lite fler inlägg, kan ha varit inloggad fler gånger och därmed oftare kunnat se hur det ligger till?
Det har väl inte jag någon anning om när du e inloggad eller inte... Säger bara vad jag tycker och ifall jag inte ser någon mer person runt 4-5 tiden varje gång jag e inne den tiden så anser ju jag att jag kan säga att det inte brukar vara någon inne runt 4-5 tiden, Men för att slippa detta fjantiga diskution så säger jag så här...
Dom gångerna jag varit inne runt 4-5 tiden har det nästan alldrig varit inne någon mer på wF...
Blä, mina popcorn har kallnat, ni diskuterar för långsamt!
bewern skrev:
bluxbluxo skrev:
Vad har hänt med wF!? :o
Möjliga svar:
Det är tidig söndagmorgon. Folk är trötta.
Du har skrämt bort folk. :e
Jag har varit här tidigare och skrämt bort dom. :p
:L
Bakis sen lördagen? §e
Hmm Esen, konstigt att inte du var inne den här gången då, eftersom du var så snabb att svara.
Lofberg skrev:
Hmm Esen, konstigt att inte du var inne den här gången då, eftersom du var så snabb att svara.
Anser inte att det finns någon anledning att söka bråk...
Men vi har uppenbarligen olika åsiker om hur mycket folk det brukar vara vid 4-5 tiden... Men vad har det för betydelse igentligen...
Nej nej. Inget bråk, men du undra vilken betydelse det har. Ja säg det, det var du som började med en helt onödig kommentar.
Lofberg skrev:
Nej nej. Inget bråk, men du undra vilken betydelse det har. Ja säg det, det var du som började med en helt onödig kommentar.
Onödig kommentar?
Varför var den onödig? Då var väl alla dina inlägg om att mitt inlägg var onödig väldigt onödiga eller?
Men jag anser ju att det fortfarande brukar vara ganska dött vid 4-5 tiden... Ifall du nu inte tycker det så får du väl tycka det...
Nu kanske det var så att jag tyckte det var JÄVLIGT coolt (moderatorer, ursäkta mig) att jag var ensam medlem inne på wF, och då ska inte du komma och tycka - indirekt - att jag är rätt korkad som tycker så här, "att vara ensam på wF är något coolt, ballt och ovanligt".
*Sätter popcorn i halsen*
Men lägg ner nu!
Lofberg skrev:
Nu kanske det var så att jag tyckte det var JÄVLIGT coolt (moderatorer, ursäkta mig) att jag var ensam medlem inne på wF, och då ska inte du komma och tycka - indirekt - att jag är rätt korkad som tycker så här, "att vara ensam på wF är något coolt, ballt och ovanligt".
Okey, nu fattar jag ingenting, För det första tycker jag inte att du e korkad eftersom du tycker så... Vet inte vad du har fått det ifrån...
Men ifall du drar dina egna slutsattser så får väl du göra det, Bryr mig inte så mycket om det, Men som sakt var, Det brukar endå inte vara fullfart på wF klockan 4-5 på natten och det e inte ovanligt att det inte e fler än 1-2 personer som e inne den tiden...
Men nu skiter jag i denna diskution eftersom den inte leder någonstans och den börjar bara bli irriterande för andra wF:are...