webForumDet fria alternativet

Tröööött

Småprat

15 svar · 430 visningar · startad av [AMD]Zmaster

Medlem sedan mars 20021 716 inlägg
Frågan#1

Jobbat som ett svin i typ 4-5 dagar nu, kan knappt hålla uppe ögonen.
Jobbat med en grej som även gjort att jag haft svårt att sova, iochmed att tankarna fortsätter även när jag slutat jobba med de, fasen jag har mycket sömn att ta igen.
Måste bara trötta av mig lite på er..tror jag håller på å bli arbetsnarkoman, lite tidigt för att vara 15 (se snart 16), men har ju rätt mycket på g så....

Snart somnar jag.. :x

Medlem sedan nov. 20023 429 inlägg

Ja, stackars dig §e

Tror jag ska spela lite RalliSport Challenge 2 nu senare ikväll. Mmm, ska bli riktigt skoj. Kanske lyssna lite på musik och så. Slappa, ha det riktigt skönt. Fast jag måste hålla med, eftersom att jag tidigare i veckan var på Gröna Lund har jag fortfarande lite trötthet kvar i mig. Ja, stackars sate ;)

Medlem sedan feb. 20042 594 inlägg

Lycka till med sovandet, och råka inte ut för några missöden på vägen. :)

Medlem sedan apr. 200010 782 inlägg

[AMD]Zmaster: du har mitt medlidande, ska upp o jobba imorgon igen... andra helgen i rad :|

Medlem sedan jan. 20032 356 inlägg

Re: Tröööött

Jobbat med en grej som även gjort att jag haft svårt att sova, iochmed att tankarna fortsätter även när jag slutat jobba med de, fasen jag har mycket sömn att ta igen....

...Snart somnar jag.. :x

Vill inte göra dig besviken, men det är tyvärr så livet ser ut till stora delar. ;)

Upp 05.00, duscha, äta, pendla, börja arbeta, luncha, arbeta vidare, pendla hem, hämta barn på dagis, handla, fixa mat, diska, lägga den lille, och därefter har man sedan max en timme över till sig själv, innan det är dags för nästa arbetsdag som börjar 05.00 ;) ;)

Medlem sedan okt. 20034 048 inlägg

Så roligt att vara trött! ;)

Medlem sedan feb. 200112 078 inlägg

Välkommen till arbetslivet, grabben. ;)

FÅr man fråga vad det är ju jobbar med?

Medlem sedan dec. 199917 055 inlägg

Re: Tröööött

(AMD)Zmaster skrev:

Hur mycket har du fått gjort då?

Medlem sedan feb. 200115 571 inlägg

(AMD)Zmaster skrev:

Jobbat som ett svin i typ 4-5 dagar nu,

Svin jobbar väl inte speciellt hårt, de bökar i jorden och äter väl mest så du kan väl knappast ha tröttat ut dig. §jr ;)

Medlem sedan sep. 20016 059 inlägg

Okej, då var du nästan lika trött som jag var igår... Var uppe 25 timmar igår, då jag krökade 18 av dem ;) Slitsamt att ta studenten :p

OveRRidE skrev:

Välkommen till arbetslivet, grabben. ;)

FÅr man fråga vad det är ju jobbar med?

Hehe det är ingen hemlighet :P
https://www.fotbollsnytt.se är mitt, liksom hockeynytt.se, dock är Hockeynytt ej uppe. https://www.hyperfly.net är mitt företag som är under bildande, papper inne hos prv, och har ett par nya webbprojekt som jag jobbar med. https://www.gamestyle.se är ett, men det största som jag jobbar med får jag inte avslöja än =)
Men i slutet av juni får ni se..

Rikard skrev:

Hur mycket har du fått gjort då?

Hehe ganska mycket, men hatar när man är beroende av andra, väntar på svar från där å här, han måste fixa det först osv..
Blir en del tröttsam väntan också..

Nu är jag dock vaken igen :P

Medlem sedan nov. 20023 429 inlägg

Oh, "The Little Business Man Himself" är vaken :e ;)

Medlem sedan juni 20008 205 inlägg

Re: Re: Tröööött

Blårand skrev:

Upp 05.00, duscha, äta, pendla, börja arbeta, luncha, arbeta vidare, pendla hem, hämta barn på dagis, handla, fixa mat, diska, lägga den lille, och därefter har man sedan max en timme över till sig själv, innan det är dags för nästa arbetsdag som börjar 05.00 ;) ;)

Äh, sånt slipper man om man skriver uppsats. Upp runt halv åtta, äta en lugn frulle, pendla iväg, fika till 10:17, jobba lite, fika, jobba, äta lunch, fika, jobba lite, spela brädspel, fika och jobba lite.

Medlem sedan feb. 200112 078 inlägg

Re: Re: Re: Tröööött

spango skrev:

[..], jobba lite, [..]

Aldrig i mitt vakna liv har jag sett maken på varierande serie. :e ;)

Re: Re: Re: Re: Tröööött

OveRRidE skrev:

spango skrev:

[..], jobba lite, [..]

Aldrig i mitt vakna liv har jag sett maken på varierande serie. :e ;)

Haha mm håller med :)

Medlem sedan juni 20008 205 inlägg

Qwantz är bästa serien!

337 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.a51de22e
203 ms — deklarationer (db)
0 ms — hämta statistik (cache)
128 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)
206 ms — ändringar (db)