Säger som UlfT; Varför inte köra med en browser med inbyggt stöd för det istället för att använda 3p-produkter. Att man på köpet får en browser som tolkar kod rätt och inte öppnar upp säkerhetshål stora som elefanter rakt in i ens operativsystem ser jag som en ren bonus. ;)
Säger som UlfT; Varför inte köra med en browser med inbyggt stöd för det istället för att använda 3p-produkter. Att man på köpet får en browser som tolkar kod rätt och inte öppnar upp säkerhetshål stora som elefanter rakt in i ens operativsystem ser jag som en ren bonus. ;)
Jag skulle inte klara mig utan Googles toolbar. Mozillas variant är för liten och löjlig. Angående säkerhetshål så existerar inte det i Mozilla eller? ;)
Har lite drygt 2 500 blockningar, men så har jag installerat om innehållet på datorn också.
PopUp-spärrare finns väl som inställning även i den enklaste brandvägg? Instämmer nog i att det är bättre att använda befintlig pop-spärrare i webbläsare eller brandvägg istället.
Det kan säkert finnas andra bra funktioner i "googlebars", men jag ser ingen poäng i att installera det enbart för att få en PopUp-spärrare.
Det finns väl knappast i brandväggen. I så fall tillsammans med en brandvägg i produkter som Norton Internet Security.
Däremot är den popup-killern både korkad och osmidig. Googles är helt klart bättre. Bäst är nog den i Mozilla.
Det finns väl knappast i brandväggen. I så fall tillsammans med en brandvägg i produkter som Norton Internet Security.
ZoneAlarm och andra "brandväggar" för hemmabruk borde nog ha denna funktion? Då de flesta idag har någon form av brandvägg, så tyckte jag att det är lite överflödogt att installera ett separat program enbart för att plocka bort popups. Men det är ju en smaksak.
410 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.a51de22e