Tråden flyttas från "Övriga frågor".
Första tråden!
18 svar · 439 visningar · startad av bluxbluxo
Forumet är Övriga frågor och ska därför inte postas några tramstrådar eller liknande, utan fyller ett syfte att bistå med svar på frågor ingen annanstans kan göras.
Selle skrev:
Forumet är Övriga frågor och ska därför inte postas några tramstrådar eller liknande, utan fyller ett syfte att bistå med svar på frågor ingen annanstans kan göras.
Jo, Jag kom på det precis när jag klickade på "Posta tråden" ;)
Nu blir jag nyfiken på hur du tänker.
Om du trodde att det var "oseriösa forumet" (alltså Caféet) - hur skulle då din tråd kunna vara den första?
Web-Tor skrev:
Nu blir jag nyfiken på hur du tänker.
Om du trodde att det var "oseriösa forumet" (alltså Caféet) - hur skulle då din tråd kunna vara den första?
Det var ju den första oseriösa tråden i det seriösa forumet!
bluxbluxo var alltså först med ett regelbrott. §e
Nej, Altså jag trodde först att det nya forumet (Övriga frågor) var det "Oseriösa" forumet. Tills då jag postar tråden och kollar lite extra på forumet namn att det står "Övriga frågor" och så tänker jag : "Jävlar, Är inte detta det seriösa forumet"
aja, Jag beklagar stort av mitt stora gigantiska misstag! :(
Så låt tråden dö ut... tack
Pace: §e
Jaja, sluta tyck synd om dig själv. Vi förstår att du gjorde ett misstag och det gör vi alla mer eller mindre. Släpp det och spamma vidare i detta forum i stället. ;)
Oj, Räknas inte inläggen längre i Cafét? :o :D :bire
*hämtar ett glas vatten istället och softar* ;)
überbra att inte inläggen räknas i Caféet då kan man spamma sönder mer trådar och vara mer tramsigare i caféet! §e
Nja det lägger sig på servern och lagras så det är väl inte riktigt att rekommendera.
Dock ja, mer fritt har det blivit i och med denna ändring.
Oj, Räknas inte inläggen längre i Cafét?
Om du vill kan du göra ett streck för varje Café-inlägg på ett block.
Sedan kan du ta kort på blocket med jämna mellanrum och posta bilden här.
Web-Tor skrev:
Oj, Räknas inte inläggen längre i Cafét?
Om du vill kan du göra ett streck för varje Café-inlägg på ett block.
Sedan kan du ta kort på blocket med jämna mellanrum och posta bilden här.
okey
*trams*