Beror ju på vilket material dem är av. ;)
Jag sitter här och sorterar tvätt då tanken plötsligt slår mig: Trosor är mycket lenare än kalsonger!
Varför? :q
27 svar · 1 080 visningar · startad av magnusfernstrom
Jag sitter här och sorterar tvätt då tanken plötsligt slår mig: Trosor är mycket lenare än kalsonger!
Varför? :q
Mjo, men i regel är det faktiskt så. Trosors material är lenare än kalsongers material.
Kanske beror på killar fiser mer? :OO
En teori...
Fast å andra sidan magnus, tjejer använder rätt mycket string nu, då är det inte mycket tyg som nuddar skinkorna =)
Visst på framsidan, men det måste kompenseras med mjukhet eftersom man visar rumpan bar i princip..
Finns det inte spetts-string-fillingar om man nu vill ha det?
annars finns ju dessa: http://www.shomertec.com/item.cfm?variable=1164
Måste ju vara bättre att kalsonger oftast är av strävare matrial, skulle bli lite för mycket ofrivilliga hellekopters annars :L
Heheh jovisst är det så! :e
Finns fler kvinnskläder än för oss, större marknad fler valmöjlighter. ;)
*host* sidenboxers *host* :P
Re: Trosor lenare än kalsonger!
magnusfernstrom skrev:
Om du frågar riktigt snällt så kanske du får låna trosorna... eller dom kanske är dina? §e
En på jobbet sa samma sak om ett par stringtrosor han gick runt med på en företagsfest efter att hans kalsonger blivit slängda i havet. Han sa i alla fall det fram tills att en gjorde kalsongrycket på honom. :D
Erik Juhlin skrev:
En på jobbet sa samma sak om ett par stringtrosor han gick runt med på en företagsfest efter att hans kalsonger blivit slängda i havet. Han sa i alla fall det fram tills att en gjorde kalsongrycket på honom. :D
Kan det vara... ... :OO
Vem? vad?
solbulle skrev:
Qimen skrev:
dem?
Tjejen eller killen menar du? ;)
Förstår inte varför alltid någon ska påpeka så fort man skrivit något fel. Känns så... så meningslöst? :l :x
LeonL skrev:
Det är väl klart man använder såna. Finns det något annat värt att kalla kalsonger? :p
Nexus86 skrev:
LeonL skrev:
Det är väl klart man använder såna. Finns det något annat värt att kalla kalsonger? :p
Det är så skönt när dessa glider upp 2,5 mil över där dom ska vara :e
M.Cheraghi skrev:
Nexus86 skrev:
LeonL skrev:
Det är så skönt när dessa glider upp 2,5 mil över där dom ska vara :e
Bah! Lite får man väl stå ut med i utbyte mot sköna kalsonger. ;)