Jag tar studenten den 11:e! Nedräkningen är ett faktum.. ;)
Någon vecka kvar bara..
31 svar · 820 visningar · startad av Lofberg · sida 2 av 2
Frågan, av Lofberg
..av grundskolan, högstadiet och 9:an :e Några fler som ska dela min glädje? Själv ska jag nog ta det rätt lugnt, se på betygen, spela Xbox, lyssna på musik, fortsätta spara till en radiobil, fira med något gott (speciellt eftersom att det imorgon är min absolut sista franskalektion någonsin) :bire Weee, måste bara få sprida lite av samma som finns i mig nu, här på forumet. Hare :D
Läs frågan i sin helhet →Gött att man har ett fetingarbete om EU + en hel religionsbok + lite historia att göra klart till imorn då, specielt när det är 25 grader ute... :x
Mika3l skrev:
Gött att man har ett fetingarbete om EU + en hel religionsbok + lite historia att göra klart till imorn då, specielt när det är 25 grader ute... :x
Skadeglädjen är TOTAL §e :P
Jobbar frenetiskt för att kunna lämna in sista uppgiften till Arbetsmiljö-kursen imorrn före 12... Sen är det sluuuuuuut. :birp
Bara en vecka kvar, allt är klart, eller ja nästan bara matten kvar.
Hade sista provet idag :e och imorn är det dags för sista spanska lektionen :)
Yeah! Imorrn är det utspring, för bövelen! :D
Studentflak och grejor! :e :bire
Sen är man ungefär fri!
Ta det försiktigt ni som ska ta studenten:
http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,486649,00.html
En annan går också ut nian..11e juni dock...
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!
SKA BLI HÄÄRLIGT
ÅÅååååååhhhh!!!! Jag tror jag dör!!!! Hata att skriva EU-arbeten och religion! :x
Lofberg skrev:
INGEN MER FRANSKA!!!
:birp
JAAA SAMMA HÄR!
Sjuka lärare, gav läxa till idag som va sista lektionen franska..
Men nu äre italienska på gymnasiet i höst =)
Så var man äntligen klar med det ***** EU-arbetet! Hoppas verkligen att jag får MVG i samhällskunskap nu så att jag inte har suttit uppe i onödan! Kommer verkligen inte njuta av att gå upp om några timmar... :x

![[AMD]Zmasters avatar](/av/3411.gif)