Hehe såg den på irc innan, undra om någon tar den. :e
Nytt jobb, någon...?
10 svar · 501 visningar · startad av hopparn
Det var ju synd att jag redan har ett jobb...
lol :e
Jag kan bara sucka. När man anstränger sig, kan man inte se till att bara korrläsa? Vem faen är Patorn? :l
@nders skrev:
Jag kan bara sucka. När man anstränger sig, kan man inte se till att bara korrläsa? Vem faen är Patorn? :l
Kanske ett medvetet fel för att öka realismen? Det är löjligt vanligt att platsannonser innehåller språkfel.
muskot, du har en poäng. ;) :)
. :e
muskot skrev:
@nders skrev:
Kanske ett medvetet fel för att öka realismen? Det är löjligt vanligt att platsannonser innehåller språkfel.
Varför ha en gnutta realism i annonsen om den fackliga företrädaren påstås vara "Sankte Per"? :o
För oss Uppsalabor börjar det bli lite LITE tjatigt om att det varje dag sedan händelserna i Knutby rapporteras om något därifrån. Helst stort och mycket.. :x
KUDOS to me :e
Lofberg skrev:
muskot skrev:
@nders skrev:
Varför ha en gnutta realism i annonsen om den fackliga företrädaren påstås vara "Sankte Per"? :o
För att båda sakerna tyder på ett sinne för humor?
Haha! :e :L