Imorgon är en annan dag. En annan dag att gör något annat på. En dag att göra något som man annars inte gjort. En dag att hälsa på någon man inte hälsat på.
Inatt är en annan natt. En annan natt att gör något annat på. En natt att göra något som man annars inte gjort. En natt att hälsa på någon man inte hälsat på.
Detta är ännu en tramsig tråd. En annan tråd att tramsa lite mer i. En tråd att tramsa i på sätt man annars inte gjort.
En tråd att tramsa med någon man inte tramsat med.
Skämt åsido, jag tycker att det är bra sagt av Jupiter.
Inatt är en annan natt. En annan natt att gör något annat på. En natt att göra något som man annars inte gjort. En natt att hälsa på någon man inte hälsat på.
Inatt är samma natt. Samma natt att göra samma sak på. En natt att alltid göra precis som man brukar. En natt att sova för lite på.
Nu är det tamejfan nästan morgon...
En morgon lika jävlig som alla andra. En morgon som till största del består av rutiner. En morgon man helst inte vill träffa någon på.
Just därför gör jag nu uppror mot de standardiserade morgnarna och låter bli att sova, bara för att kunna göra saker annorlunda när jag stiger upp ur sängen. :p
Jag känner för att sparka någon i ***en. Bara en liten spark i ***en, inget märkvärdigt. En annan spark i ***en, faktum är att det är en helt ny spark i ***en.
Ni får tolka *** hur ni vill. :)
Ja, jag har vaknat på fel sida... :x
256 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.86ec41c2