GulaSidorna hittade 90 företag på sökordet lackering
Nu är inte jag heller specielt insatt i ämnet, men skulle kunna gissa på en prisbild runt 7.000:-.
6 svar · 415 visningar · startad av Poffe
Hallå!
Funderar på att lacka om bilen, en Seat Ibiza.
Har ni några tips på ställen i stockholmstrakten som kan utföra detta? Vad tror ni det kommer gå på ungefär?
Har ingen koll alls på sånt här själv som ni märker ;)
GulaSidorna hittade 90 företag på sökordet lackering
Nu är inte jag heller specielt insatt i ämnet, men skulle kunna gissa på en prisbild runt 7.000:-.
En riktig omlackering går på mellan 15-18000:- & uppåt beroende på vilken klåpare man ska anlita & hur mycket förarbete som krävs..
Tänk inte ens tanken att byta färg på bilen, då blir det MYCKET dyrare!
hmm.. 20 000 var väll lite mer än jag tänkt mig, gissade på runt 8000-10 000.
Och ja, det var ju ett färgbyta det gällde oxå tyvärr.. jaja då skippar vi nog det, iallafall för ett tag =)
Tackar!
Japps, skippa det du! ;)
Om den är fin i lacken så finns det egentligen ingen anledning att byta. Skaffa sjyssta fälgar, sänkningssats och kjolpaket istället. och trimma upp bilen lite.
Jag personligen lägger hellre pengar på detaljer istället. Det kan förändra bilen mer än man tror.
Mvh/ Bosse Bildoktorn
Poffe skrev:
hmm.. 20 000 var väll lite mer än jag tänkt mig, gissade på runt 8000-10 000.
Och ja, det var ju ett färgbyta det gällde oxå tyvärr.. jaja då skippar vi nog det, iallafall för ett tag =)
Tackar!
Kan ju pröva med lite bilvårds produkter, claybars och sånt, meguiars lär vara ett bra märke.