Kan bero på drömmar eller vara ett enkelt kissestånd...
Om kvinnor har liknande eller om det finns andra orsaker har jag ingen aning om...
32 svar · 1 465 visningar · startad av Quid
Varför har man man morgonstånd och har kvinnor något liknande?
Kan bero på drömmar eller vara ett enkelt kissestånd...
Om kvinnor har liknande eller om det finns andra orsaker har jag ingen aning om...
Erektion i sömnen har väl att göra med kroppens egna diagnostikverktyg, ungefär. ;)
Sädesuttömingar och erektion i sömnen är vanligare än man tror, det är kroppens sätt att hålla sig ajour.
RED. Jag har faktiskt hört av vissa tjejer att de ofta har en grym sexlust just på morgonen.
Varje gång man drömmer (händer ett par gånger varje natt) har man stånd.
Om man vaknar mitt i en dröm betyder det att man vaknar med morgonstånd ;)
OveRRidE skrev:
RED. Jag har faktiskt hört av vissa tjejer att de ofta har en grym sexlust just på morgonen.
Aint fucking jokin :e
caze skrev:
OveRRidE skrev:
Oh no, I'm not. I am a victim myself, you see. ;)
Morgonstånd har man pga att man är kissnödig men kroppen har missuppfattat signalerna.
OveRRidE skrev:
caze skrev:
OveRRidE skrev:
Oh no, I'm not. I am a victim myself, you see. ;)
Yes, I understod that ;) You talking to a victim over here to :P
För att det blev lite för varmt under täcket så att kroppen försöker få lite luft genom att lyfta täcket lite grann.
Morgonstånd har guld i mun, eller är det morgonstund?
PeW skrev:
För att det blev lite för varmt under täcket så att kroppen försöker få lite luft genom att lyfta täcket lite grann.
lol :e
PeW skrev:
:L
Jag har hört något om att man inte har morgonstånd när man är sjuk. Så har man morgonstånd så är man frisk.
Sant? :)
Vimp skrev:
Varje gång man drömmer (händer ett par gånger varje natt) har man stånd.
Om man vaknar mitt i en dröm betyder det att man vaknar med morgonstånd ;)
Beror väl på vad man drömmer om antar jag...
...Svärmor... Brrrrr!!!!
greyhound skrev:
Morgonstånd har man pga att man är kissnödig men kroppen har missuppfattat signalerna.
Eller så är det du som missuppfattat signalerna när DU tror att du är kissnödig... ;)
Morgonstånd har guld i mund. :OO ( ? )
Hehe nyskapande tråd :birp
Är vi seriösa i denna fråga eller?? Kroppen prducerar nämligen "Testosteron"(inte säker på stavningen) medans vi sover. Det är ett ämne som ökar nått i korppen som gör att vi får morgonstånd. Tack
Ärligt talat, jag har nog aldrig vaknat utan morgonstånd. Fast det kanske är normalt? :o