den 25:e maj i nådens år 2004 släpps Sagan om konungens återkomst på DVD. Mycket viktigare! ;)
25th of May
53 svar · 1 397 visningar · startad av :stefan: · sida 2 av 3
Frågan, av :stefan:
I likhet med förra året tar sig vänstertecknad på sig ansvaret att uppmärksamma wF: Nu närmar sig Den Heliga Dagen med stormsteg! :) Leta fram en lämplig handduk, stryk t-shirten och se till att kameran är laddad - dags för Towel Day! :bire Till skillnad från förra året har jag en digitalkamera numera, så nu blir det bildbe
Läs frågan i sin helhet →Hurra! Jag är ledig dagen till ära, funderar på att tillbringa den på veteranbilsträff. :)
m_soderlund skrev:
den 25:e maj i nådens år 2004 släpps Sagan om konungens återkomst på DVD. Mycket viktigare! ;)
De som är extra ekonomiska har redan hittat den nätledes och väntar på den riktiga releasen i höst. :p ;)
spango skrev:
OK, låt gå för att man måste veta var man har handduken, men 19:e september är faktiskt än viktigare, i kampen mot ninjorna,
Yadda, yadda.
Don't panic!
m_soderlund skrev:
Yadda, yadda.
Don't panic!
På tisdag ryker på handuksdagsoskuld, här ska deltas!
Mr. N. skrev:
m_soderlund skrev:
De som är extra ekonomiska har redan hittat den nätledes och väntar på den riktiga releasen i höst. :p ;)
Ah, kompis! :birp
Inte kunde man vänta så lång tid till idag innan man fick se filmen igen. ;)
Lite tänjning på lagarna måste man tillåta..
4.5°C
Inget väder för t-tröja i dag. Den får hänga på en galge tillsammans med den helgade handduken :birp
Här är det svinkallt, men tröjan sitter givetvis på!
Man har väl isolerat med en tröja under också - en annan har ju två... :e
Re: Re: Som en liten uppvärmning...
Theon skrev:
:stefan: skrev:
..har jag (för vilken gång i ordningen vet jag inte) börjat läsa om Trilogin.
Rekommenderas! :)
Douglas Adams var en fulländad språkekvilibrist. Endast Terry Pratchett kan mätas på samma skala. Jag läser just nu The Truth av TP. O/T :r
Läst alla discworld böcker
Självklart är tröjan på, handduken redo att användas så fort jag stiger utanför dörren. :)
:stefan: skrev:
Man har väl isolerat med en tröja under också - en annan har ju två... :e
Då har vi fyra tillsammans... :birp
Den 25:e maj öppnar fagerö, detta är en viktig festardag.
Jag studsade precis in på min webbmail för att titta efter ett väntat brev, vad är det då som skådar mitt vänstra getöga!? :o
Tröja, handduk och Theon redo för världspremiär 2004.
Resultatet rapporterat till http://www.towelday.org/
Hoppas att ni andra följer detta exempel så att världen får skåda en stolt celebrerande wF-grupp.
Rikard skrev:
Jag studsade precis in på min webbmail för att titta efter ett väntat brev, vad är det då som skådar mitt vänstra getöga!? :o
Det enda tecken jag förstår här är ett :q
Vad menar herrn :q
REDIGERING/
Jag är ovanligt korkad i dag :r
Förlåt mig och uteslut mig inte på grund av denna oförlåtliga fadäs.
Jag skådade nyss ljuset.
Självklart var det ett tecken :birp
Theon skrev:
Tröja, handduk och Theon redo för världspremiär 2004.
Resultatet rapporterat till http://www.towelday.org/
Hoppas att ni andra följer detta exempel så att världen får skåda en stolt celebrerande wF-grupp.
Hade jag haft en kamera så hade jag gjort det, men nu har jag inte det :(
Heder till Adams