Då var det dags igen 23-28 maj kommer jag att befinna mig på Savoy. Finns det några törstande själar som avser göra mig sällskap en eller flera kvällar?
Självklart, det var ju väldigt trevligt senast! :)
Den 23:e och den 25:e kan jag inte, men annars hänger jag gärna med på ett par (eller fler) öl. :birp
Jag hade ju tänkt att anordna en liten gårdsfest den helgen, i vårt trevliga lilla hus uppe i Sofielund. Någon som är intresserad? Alla är välkomna. ;)
25:e är det ju Towel day då svingar man inte bägare, däremot kan man dricka en eller annan "stiff drink" och tugga på lite jordnötter.
26:e då? Vi möte på Bishops vid 19:00 men om vädret är gott så blir det någon uteservering istället.
Av nån konstig anledning så kommer jag vara i Malmö precis den 26:e pga jobb, om det är av intresse för nån så kan jag titta in om (om jag blir klar i tid dvs).
Av nån konstig anledning så kommer jag vara i Malmö precis den 26:e pga jobb, om det är av intresse för nån så kan jag titta in om (om jag blir klar i tid dvs).
25:e är det ju Towel day då svingar man inte bägare, däremot kan man dricka en eller annan "stiff drink" och tugga på lite jordnötter.
26:e då? Vi möte på Bishops vid 19:00 men om vädret är gott så blir det någon uteservering istället.
Låter utmärkt, har tenta innan på dagen, så det passar bra att ta några öl för att minska depressionen :)
*bumpar upp tråden*
Tänkte bara säga att jag hoppas att någon tar med sig en kamera, för jag äger ingen dylik, så jag tänkte ta på mig towel day-tröja och handduk så man kan visa upp sig på internet sen med värdighet (även om fotot är taget dagen efter). :bire :birp