Och fler lär komma :)
Sista idioten är inte född... :L
Han brände 130 miljoner - på 1,5 år
(Länken går till Aftyonbladet... :bla )
14 svar · 572 visningar · startad av obelix
Sista idioten är inte född... :L
Han brände 130 miljoner - på 1,5 år
(Länken går till Aftyonbladet... :bla )
Och fler lär komma :)
jisses alltså....? :l
:o Jävlar... :l
Han är inte dålig precis! :l
Kan tänka mig att 130 miljoner stiger en åt huvudet.
adnillen skrev:
Är du förvånad? :)
Pengar har alltid fått folk att bli mer eller mindre galna.
OveRRidE skrev:
adnillen skrev:
Är du förvånad? :)
Mo money mo problem.
(mo = more)
Ibland känns det som om att man vill berömma rika folk som använder sina pengar till något vettigt, i stället för att galen. :OO
Fast det vore mer tragiskt om han haft kvar alla 130 miljoner på ett bankkonto? Tänk om han skulle dö och ha kvar alla pengar på ett konto helt orörda. Det hade varit desto mer tragiskt. :OO
Nu hade han i alla fall skoj för pengarna, vilket han inte haft om han varit snål och spart alla pengar på en konto. Fast bränna 130 miljoner på några år, verkar lite väl kortsiktigt tänkt.
Att bränna är väl lite att ta i. Tycker rubriken är lite missvisande. Förutom de pengar han lagt på knarket har han investerat pengarna, dock ej som bemärkelsen lyder, "i hopp om framtiden avkastning". Men hans tillgångar är ändå fortfarande värda en del skulle jag tro.
Jo men han har ju "brännt" hälften av pengarna på kokain och fester. 3,6 miljoner per månad som snortats och festats bort.
Hur troligt är det inte att han kommer att sälja av sina "investeringar" för att ha råd att fortsätta festa?
OveRRidE skrev:
Struntprat. Ge mig 130 millar och jag ska visa hur ansvarstagande man kan vara!
Bendro skrev:
Hur troligt är det inte att han kommer att sälja av sina "investeringar" för att ha råd att fortsätta festa?
Det är en trolig gissning, och i slutändan tror jag att han kommer att ha festat sig till en lägre standard än vad han hade innan.
Ja, det sa jag ingeting om men rubriken "Han brände 130 miljoner - på 1,5 år" är lite vilseledande. Tror säkert det tar 1,5 år till innan alla pengar är slut ;)