Ett STORT problem!
108 svar · 2 116 visningar · startad av Esen · sida 4 av 6
Frågan, av Esen
Jadu, Vad ska man säga! Sorgligt, Visa personer gör misstag, Medans andra aldrig gör det.. En tråd som aldrig skulle skrivas, Ett skämtsam inlägg som fick visa att tända till regelt... :x
Läs frågan i sin helhet →Byter "hon-som-tömmer-papperskorgen" blöjan på dig också?
Helt seriöst så kan man ju fråga sig varför du ens startar tråden. Titta på nyheterna idag så kanske du inser att det finns andra saker som får ditt fjantiga problem att framstå som en fis i rymden. :OO
Phorpher skrev:
Byter "hon-som-tömmer-papperskorgen" blöjan på dig också?
Förmodligen (kl. 17:25):
http://www.webforum.nu/showthread.php?s=&postid=849711#post849711
cyprys skrev:
Jag har läst hela tråden nu och jag kommer uppenbarligen inte från samma värld som Esen men: Du menar helt seriöst att du har någon som tömmer din papperskorg åt dig och när den blivit full vet du inte hur du ska göra med det du har i handen och vill kasta?
För att vara helt seriös i denna fråga så kan jag säga så här...
Såklart att jag tömmer min egen papperkorg, Alltså den som står i mitt rum. Men sen så tömmer jag inte våran badrumms papperskorg som jag försig tror att inte så många här gör utan låter te.x sina föräldrar göra eller något i den stilen...
Sen ifall papperskorgen som i detta fall e full då tar jag väl en annan och sen ser jag till att den i badrummet töms på något sätt...
Så ifall man ska ta alla inlägg här i wF med 100% seriöst så för man väl det, Men denna tråd var ju inte 100% seriös från min sida iallafall, Nu om alla andra tar det så...
Men alla för ju göra som dom vill och ifall jag nu inte vill tömma papperskorgen i vårat badrum så e det väl upp till mig, Lika som ni får välja ifall ni vill tömma eran eller ifall ni gärna låter någon annan göra det.... Som någon skrev, "Den e ju jäääääätte tung och jäääätte äcklig"
Tung kan jag väl inte hålla med om, men iallafall jag tycker att alla papperskorgar e j*vligt äckliga så håller jag mig nog hellst ifrån det, Och speciellt badrummskorgen...
Esen skrev:
(dravel)
Du nämnde "städerskan"? Existerar denne enbart i din fantasi eller är det en omskrivning på "mamma"? Eller har ni helt enkelt en städerska som tömmer era papperskorgar?
Varför tömma den då? Låg det något i botten som du var tvungen att ta upp? :o
Phorpher skrev:
Byter "hon-som-tömmer-papperskorgen" blöjan på dig också?
Helt seriöst så kan man ju fråga sig varför du ens startar tråden. Titta på nyheterna idag så kanske du inser att det finns andra saker som får ditt fjantiga problem att framstå som en fis i rymden. :OO
det e så klart, Men e alla trådar i wF relaterat till nyheternas nyheter?
sebbz skrev:
Esen skrev:
(dravel)
Du nämnde "städerskan"? Existerar denne enbart i din fantasi eller är det en omskrivning på "mamma"? Eller har ni helt enkelt en städerska som tömmer era papperskorgar?
Städerska e så klart mamma, Hon som håller rent i huset, Som jag tror att alla mammor gör...
*trams*
oelbal skrev:
Esen är Stockholmare, det säger allt...
...och sen är han moderat. Vilket förklarar en hel del. :e
Jupiter skrev:
oelbal skrev:
Och du e en sosse...
Esen skrev:
Selle skrev:
Va inte så säker på det..
Det e jag inte heller, För jag vet att alla här inne inte tömmer badrumspapperskorgen själv utan låter någon annan göra det åt dom, Men det e inget som dom erkänner...
Du menar den där stora vita stolliknande pjäsen? Toalettstol kallas den.
Man tömmer den oftast genom att dra i knoppen ovanpå alternativt om den har en knapp så trycker man på den.
OBS att det är vanligt hos oss andra att man gör detta direkt efter varje användande av den.
;)
Jupiter skrev:
oelbal skrev:
Ligger nåt i det :e .
Men sen så tömmer jag inte våran badrumms papperskorg som jag försig tror att inte så många här gör utan låter te.x sina föräldrar göra eller något i den stilen...
Jag (eller min flickvän) tömmer alla papperskorgar i vårt hem. Skulle jag be mamma komma hit och tömma vår papperskorg skulle jag få en välförtjänt örfil.
Annars har jag bara en sak att säga: VÄX UPP!
Selle skrev:
Va nedvärderande att kalla sin mor städerska..
Fy fan..
Nu kallar jag inte min Mamma för städerskan när jag pratar med henne, Men när hon städar så blir hon en städerska... Iallafall för mig.
Sen har du ju ingen anning om vad hennes riktiga jobb e, Finns väl inget som säger att hon inte e städerska. Eller du kanske anser att städerkor/städare e ett riktigt yrke och tycker att alla som håller iordning på stan/kontor/skolor e nedvärderande yrke?
solbulle skrev:
Esen skrev:
Selle skrev:
Va inte så säker på det..
Det e jag inte heller, För jag vet att alla här inne inte tömmer badrumspapperskorgen själv utan låter någon annan göra det åt dom, Men det e inget som dom erkänner...
Du menar den där stora vita stolliknande pjäsen? Toalettstol kallas den.
Man tömmer den oftast genom att dra i knoppen ovanpå alternativt om den har en knapp så trycker man på den.
OBS att det är vanligt hos oss andra att man gör detta direkt efter varje användande av den.;)
Nu anser ju jag inte att toan och papperskorgen e samma sak,
Esen skrev:
Eller du kanske anser att städerkor/städare e ett riktigt yrke och tycker att alla som håller iordning på stan/kontor/skolor e nedvärderande yrke?
Ja, tycker inte du att lokalvårdare är ett "riktigt" yrke?