Många är i behov av pengar i dagens samhälle.
Många säger att man måste jobba hårt för att få pengar.
Fick precis tips av en kompis när jag frågade honom om han visste hur man skaffar fram snabba pengar.
svaret jag fick var http://www.forsoksperson.nu
Inte pjåkigt :e
QimenMedlem sedan juni 20015 009 inläggSäkert snabba pengar, men vad har man för nytta av pengar när man är död eller fett skadad? :e
Finns ju trevligare isf happyfilm tex :e
spangoMedlem sedan juni 20008 205 inläggJag har polare som sysslat med det där. Det är *grymt* bra stålar för väldigt lite jobb.
EsenMedlem sedan mars 20024 456 inlägg
spango skrev:
Jag har polare som sysslat med det där. Det är *grymt* bra stålar för väldigt lite jobb.
Hur mtcket tjänar man på det? Såg inget ställe på sidan där man såg det...(Kolla försig inte så mycket)
spangoMedlem sedan juni 20008 205 inläggDet varierar med vad det är för experiment, hur lång tid man måste ligga inne, hur konstig man blir et.c., men är man redo att offra en del tid och inte är rädd för att kanske må lite konstigt ett tag tror jag att man kan dra in uppemot trettio lök.
spango skrev:
Det varierar med vad det är för experiment, hur lång tid man måste ligga inne, hur konstig man blir et.c., men är man redo att offra en del tid och inte är rädd för att kanske må lite konstigt ett tag tror jag att man kan dra in uppemot trettio lök.
30 lök? nästa år då jävlar då ska man bli försökskanin :e
spangoMedlem sedan juni 20008 205 inläggObservera att de försöken inte händer särskilt ofta ;)
Vad jag fått intrycket ligger det genomsnittliga försöket på kanske fem-sex lök, men det är ju rätt OK ändå.
QimenMedlem sedan juni 20015 009 inläggHur gammal måste man vara?
MMattiMedlem sedan dec. 19996 592 inlägg
Qimen skrev:
Hur gammal måste man vara?
"Alla studier har specifika kriterier som t ex kön, ålder (min 18 år) och vikt. Man måste vara fullt frisk och inte äta några mediciner."
stoffe-2k skrev:
Finns ju trevligare isf happyfilm tex :e
bra för de som vill jobba med händerna ;)
QimenMedlem sedan juni 20015 009 inlägg
Matti skrev:
Qimen skrev:
Hur gammal måste man vara?
"Alla studier har specifika kriterier som t ex kön, ålder (min 18 år) och vikt. Man måste vara fullt frisk och inte äta några mediciner."
Tack, jag kan inte läst vidare noga, missade det totalt. :e :)
mikulMedlem sedan aug. 20013 824 inläggdet där låter ju kul... käna pengar på att äta tabletter o grejjer :e
CcazeMedlem sedan sep. 20016 059 inlägg Undrar om hemlösa och uteliggare känner till det där :L
MMatsJMedlem sedan apr. 2004459 inlägg
caze skrev:
Undrar om hemlösa och uteliggare känner till det där :L
Men de kanske inte är fullt friska. :p
obelixMedlem sedan sep. 20028 900 inläggEn bekant görde stt experiment som betalade lilte över 10 000:-...
Under tiden så fick han minnesluckor som höll i sig lite drygt en halvår...
Dvs under tiden han lekte förökskanin så fick han minnesluckor med jämn mellanrum, samt ett halvår efter försökstiden...
Dessutom så blev han seg, samt att hans IQ gick ner en smula...
Men det är upp till var och en om man tycker att det är värt pengarna... :e
LLeonLMedlem sedan dec. 20025 871 inlägg Ärligt talat, det kan väl inte vara sådana farliga medeciner som kan orsaka dödsfall? Det är väl snarare enklare läkemedel som man får "prova på". :P
I så fall låter det inte så pjåkigt, faktiskt. :birp
oelbalMedlem sedan jan. 20014 973 inläggÄh, IQ har jag tillräckligt av, så det gör inget om det försvinner lite av den varan.
Jag anmäler mig!
obelixMedlem sedan sep. 20028 900 inlägg
LeonL skrev:
Ärligt talat, det kan väl inte vara sådana farliga medeciner som kan orsaka dödsfall? Det är väl snarare enklare läkemedel som man får "prova på". :P
I så fall låter det inte så pjåkigt, faktiskt. :birp
Även om chansen är rätt obefintlig, så kan den finnas och vara större än godkända läkemedel som redan finns ute...
Om jag inte tror fel så är det just tester för att kolla diverse biverkningar samt se vad dom har för effekt på människor...
Visste ni att standardmallen när det gäller biverkningar på alla mediciner är en man på ca 30 år, som är ca 170 cm lång och väger runt 70kg...
Det är även den mallen som används när det gäller doseringar av alla mediciner...
(Källa: Syster Rolf, min lärare i medicin A & B på Usk-utbildningen...)