webForumDet fria alternativet

Krydda köttbullar och samla pengar till tårta.

Småprat

37 svar · 1 956 visningar · startad av magnusfernstrom

Medlem sedan mars 20033 686 inlägg
Frågan#1

http://www.tachansen.nu/soap/index2.htm

Klockrent!

Medlem sedan feb. 20042 594 inlägg

Fredagsunderhållning! :birp

Medlem sedan mars 2004754 inlägg

Re: Krydda köttbullar och samla pengar till tårta.

magnusfernstrom skrev:

http://www.tachansen.nu/soap/index2.htm

Klockrent!

Vad tycker du är klockrent med sidan?

Rufus: Allt. Men som den lilla enformiga, torra, alldeles odugliga pessimist du faktiskt ÄR så förstår jag att du inte finner det underhållande.

magnusfernstrom skrev:

Rufus: Allt. Men som den lilla enformiga, torra, alldeles odugliga pessimist du faktiskt ÄR så förstår jag att du inte finner det underhållande.

Jag menar mest, tycker du att det är roligt för att sidan ser har en något udda design och lite smått svårtolkat innehåll eller för att du tycker att sidan är rolig på det hela taget?

Det skulle också vara kul att få reda på varifrån och varför du har fått en så klar uppfattning om mig.
Syftar du på Hacker-mantråden så hade jag bara en dålig dag.

Nej, jag kommer faktiskt inte ihåg dig från hackerman-tråden. Bara ett intryck jag fått av dig. Kanske inte så hemskt som jag beskrev det :) Men lite surgubbe känns det som du är ;)

:bire

Fast jag gillar dig ändå :e

Jag tycker sidan är rolig bara. Så enkla spel som ändå underhåller. Plus att det har något med utvecklingsstörda att göra. Gör det hela roligare, bara för att.

magnusfernstrom skrev:

Nej, jag kommer faktiskt inte ihåg dig från hackerman-tråden. Bara ett intryck jag fått av dig. Kanske inte så hemskt som jag beskrev det :) Men lite surgubbe känns det som du är ;)

:bire

Fast jag gillar dig ändå :e

Aha. ;)
Surgubbe...den var ny. :e

magnusfernstrom skrev:

Jag tycker sidan är rolig bara. Så enkal spel som ändå underhåller. Plus att det har något med utvecklingsstörda att göra. Gör det hela roligare, bara för att.

Det är utvecklingsstörda som har gjort sidan. :)

Medlem sedan nov. 200364 inlägg

mjaaaaaaa det var lite smått kul....

Medlem sedan okt. 20034 048 inlägg

Lätt som en pankaka!

Snälla ni, jag vet att det inte är svårt, men det är roligt på något konstigt sätt, ändå.

Medlem sedan dec. 20025 871 inlägg

Det var väl inget klockrent, precis.

Om man heter LeonL kanske det inte är det
*surar*

;)

Medlem sedan juni 20008 205 inlägg

magnusfernstrom skrev:

Snälla ni, jag vet att det inte är svårt, men det är roligt på något konstigt sätt, ändå.

Det är för att det är utvecklingsstörda det handlar om. Det är objektivt roligt.

spango: Jag vet :) Bara att kolla ppå avsnitten :P

Medlem sedan dec. 20025 871 inlägg

Då var det det där med ironi igen... :OO

Jag kan gå med på att man kan tycka att sidan ser rolig ut, men tycker man att själva konceptet är skrattretande/roligt är det ett hån mot de som har svårt att läsa/förstå. Det gillar inte jag.

Alltså, bara att kolla på avsnitten för att förstå att det har med utvecklingsstörda att göra.

Han har väl inte sagt att han inte tror att det har något att göra med utvecklingsstörda?

LeonL förklarade bara att sidan kan få en att dra på mungipan, men att om man gör det just för att de som skapat den är utvecklingsstörda så är det enligt honom (och mig) förbenat dålig stil.

Medlem sedan feb. 20042 594 inlägg

När jag skrev mitt förra inlägg visste jag inte ens att det är utvecklingsstörda som gjort den. Och jag tycker fortfarande att den är rolig, eftersom att det är humor.

altack skrev:

När jag skrev mitt förra inlägg visste jag inte ens att det är utvecklingsstörda som gjort den. Och jag tycker fortfarande att den är rolig, eftersom att det är humor.

Det är en sak.

Tycker du att den är rolig för att sidan ser ut som den gör eller för att ett par personer med handikapp har försökt göra något fint?

265 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.a51de22e
117 ms — deklarationer (db)
0 ms — hämta statistik (cache)
130 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)
132 ms — ändringar (db)