webForumDet fria alternativet

dela säng med en galen spanjor!

Småprat

12 svar · 367 visningar · startad av mikul

Medlem sedan aug. 20013 824 inlägg
Frågan#1

Ja nu finns äntligen tillfälle! :e

Nej men allvarligt, jag är snart på väg till sverige igen för att göra landet osäkert §e
Jag har dock skaffat mig en liten lucka i min planering då Palle dissade chansen att få just som rubriken säger dela säng med en galen spanjor :e och åker istället på nått möte 17-18 maj när jag hade tänkt o våldgästa honom i sthlm. x(

Så nu vet jag inte vad jag skall göra riktigt där...
Är det någon som har nått förslag, skall jag stanna i halmstad en extra dag eller har ni nått bra föslag på vad man tar sig till i sthlm?
Nån som vet några bra parkbänkar i sthlm där man kan sova?

Bor du i halmstad och vill hitta på nått så befinner jag mig där från typ 15de eller 16de till 17de eller 18de, inte bestämt än.

Mer om vart jag kommer befinna mig under min resa, kommer senare så ni vet vart ni inte skall vara §e

ride on!

Medlem sedan maj 20007 492 inlägg

Du är välkommen till Sundsvall.

Jo det är klart, men dit kommer jag senare...
Skall först ut o resa med morsan lite till turkiet tror jag det blir, hon gillar turkiet så jag hade tänkt att åka med henne och umgås lite... träffar ju inte henne så offta liksom ;)

Men när vi kommer tillbaka hade jag tänkt försöka gå på wF-träffen i sthlm, sen skall jag nog upp till huddik en sväng, därefter så åker jag nog upp till sundsvall nån dag... sen blir det nog gbg och sen hultsfred ;) Sen har jag ingen aning! :e

Men i sundsvall skall vi ha kul Okkido :birp

Medlem sedan juli 20015 107 inlägg

Men lilla musslan dååå.. Du kan få dela säng med mig :e
Hur länge stanar du i stockholm då? =)

Jag flyttar hem från sundsvall den 7 juni så du får snabba dig ;) men jag kommer nog upp nån gång under sommaren, har en tom lägenhet där :D

beror på när jag kommer och vart jag skall hitta på, men den 19de tror jag det blir så åker jag till turkiet med morsan... sen kommer jag tillbaka till sverige typ en vecka senare eller nått ;)

Jag kommer till halmstad 15de eller 16de maj, åker därifrån till sthlm. kanske är där den 17 de då med andra ord... Hade varit kul att träffas, du har min msn va? mikul_@msn.com

Okkido: weeee!! jag komemr innan det ;)

Bara du inte förstör mitt tentapluggande innan så :D

Okkido skrev:

Bara du inte förstör mitt tentapluggande innan så :D

ge mig en timme så har du glömt av vilken skola du går på tillomed :birp

Hey, dude, jag ska inte bli ett av dina streck.

Okkido skrev:

Hey, dude, jag ska inte bli ett av dina streck.

Absolut inte, du kommer få egna streck.. Det fixar vi ;) Jag har redan ett eller två ganska säkra streck i sundsvall, bara att åka dit o va så där mysig som bara jag kan vara så ordnar det sig :e

Sen skall vi gå på svensonns o förfesta, sen får du visa mig lite andra ställen i sundsvall så fixar jag streck till efterfesten :birp

Medlem sedan nov. 20018 492 inlägg

Du är välkommen upp till Värmland! :p :D

Medlem sedan okt. 20034 048 inlägg

Mika3l skrev:

Du är välkommen upp till Värmland! :p :D

Tycker inte jag... §jr

258 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.86ec41c2
126 ms — deklarationer (db)
0 ms — hämta statistik (cache)
129 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)
121 ms — ändringar (db)