Re: V70, pris 215760:-
NETwork skrev:
Någon som vill köpa min bil för 113468 kronor?
Nope, har satt min maxgräns till 113467,50! :p
10 svar · 415 visningar · startad av NETwork
Har blivit lite smått besatt av blocket och annonser nu eftersom jag jagar bil. :) I vilket fall som helst så ser man ibland annonsörer som säljer saker i 300.000-kronorsklassen och ändå sätter ut en pris där sista kronan är viktig, alltså typ en bil som kostar 287 630 kronor. Jag menar, har de tänkt att jag som köpare ska ta med mynt för att kunna betala en bil som kostar flera hundratusen? SKulle aldrig svara på en sådan annons.
Re: V70, pris 215760:-
NETwork skrev:
Nope, har satt min maxgräns till 113467,50! :p
AH! Jag tänker INTE gå ned så mycket i pris. Vi gör så här, 113467,75:- så är den din! Du får en rattmuff också.
Antaglligen samma typ av person som avslutar annonsen med...
Inga snakare tak!
...vilken man kan se då och då. :e Vill man få sig ett gott skratt, samt förundras över folks brist på språkkunskap, så är blocket.se stället att hänga på.
Jag menar, har de tänkt att jag som köpare ska ta med mynt för att kunna betala en bil som kostar flera hundratusen?
Tydligen :e Förstår inte heller varför :l
Man kan hitta de mest förunderliga annonser på Blocket, själv blir jag lika förvirrad varje gång jag ser en annons för t.ex MC-kläder/stövlar där annonsören inte brytt sig om att ange storlek, ganska märkligt då storlek är en av de viktigaste faktorerna då man köper något som man ska ha på sig...
287 630? är inte blockets uppläggningsavgift 30 kronor? :D
bassebhu skrev:
287 630? är inte blockets uppläggningsavgift 30 kronor? :D
Blocket.se skrev:
Vad kostar det att annonsera på Blocket.se?
Priset för en annons är 20 kr. Undantaget är för annonser i kategorin Bilar som kostar 80 kr, samt vissa övriga fordon (Båtar, Husvagnar & Husbilar, Mopeder, Motorcyklar, Skogs & Lantbruksmaskiner, Snöskotrar, Hus/tomter/gårdar och Lägenheter) som kostar 60 kr.
okej, jag var en gnutta ironisk, men tack för att du tog dig tid att fiska fram citat och grejer :) :r