för lite verklighet (flickvän)
för mycket overklighet (porr)
För mycket dator
För lite vitaminer
För mycket McDonalds
För lite motion
Motivation
9 svar · 526 visningar · startad av hajdo
Det är måndag(eller ja, Tisdag nu) Jag började kl.8 och slutade klockan 4 i skolan... Men endå e jag som en pigg liten lärka som hoppar omrking och tittar på porr... Vad kan detta sömnproblem bero på, För lite mat?, för mycket mat?, för mycket dator?, för lite, ja, ni fattar... Är det typ nån som är proffesur i sömnologi här? Nja, kanske inte... Åhh, kom igen, jag e ju bara 14... :( Min bror ville inte köpa ut åt mig, buhu... inte på en måndag,,,
för lite verklighet (flickvän)
för mycket overklighet (porr)
För mycket dator
För lite vitaminer
För mycket McDonalds
För lite motion
Motivation
Re: Åhh nej, sömnproblem, igen...
hajdo skrev:
Det är måndag(eller ja, Tisdag nu) Jag började kl.8 och slutade klockan 4 i skolan... Men endå e jag som en pigg liten lärka som hoppar omrking och tittar på porr... Vad kan detta sömnproblem bero på, För lite mat?, för mycket mat?, för mycket dator?, för lite, ja, ni fattar... Är det typ nån som är proffesur i sömnologi här? Nja, kanske inte... Åhh, kom igen, jag e ju bara 14... :( Min bror ville inte köpa ut åt mig, buhu... inte på en måndag,,,
Med tanke på den massan osammanhängande text du levererar så rekommenderar jag dig 10 alvedon, tre nypor frisk luft & wF-förbud i 14 veckor. Välkommen tillbaks när du mår bättre.
Mjaa, jag gick då och la mig halv 4, det var ok...
Rätt, jag har ingen flickvän
Rätt, jag surfar mycket på porr
Fel, jag sitter itne så mycket vid datorn, igår satt jag ju bara 7 h
Fel, jag äter bara nyttig mat, typ
Fel, ingen McDonalds, eller jo...
Fel, jag dansar 3 gånger i veckan på 1 ½ h var... Sedan tennis 1 h i veckan.
Jag tror att ditt huvudsakliga problem ligger i att din bror inte köper ut åt dig..
Tvinga honom så blir allt bra igen & du kan surfa mer porr än någonsin & dessutom leka med dom andra tjurarna!
Eller så beror ditt bekymmer på att du bara är 14 år & därmed borde växa upp.
...eller så är allt Bires fel, som uppenbarligen är gnälligare än vanligt. :L
Nejdå, han är på väg tillbaka till sitt gamla vanliga jag bara. :birp
Har själv vart med om sömnproblem, är fruktansvärt jobbigt. :l
Vad det beror på är ju svårt att säga, stress kanske?
Även om du nu är riktigt trött så ska du undvika att sova på dagen också, då får du det bara svårare att somna (vänder på dygnet), även om det bara handlar om så lite som en kvart eller en halvtimme...
Mindre dricka
Alkohol ger sämre sömn. Det är vetenskapligt bevisat. Kan du inte sova så dela ut tidningar och tjäna fickpengar.
Regelbudna tider ger bra sömn.