@ndersMedlem sedan juni 200032 967 inlägg... så nu sätter jag mig här snällt och tar emot hyllningar, burop eller liknande.
Jag ber om ursäkt för att jag fyllt wF-databasen med en massa kilobyte, men något vettigt finns där säkert att finna. :)
Tack, vänner!
Jag tar och väntar in Rikard här. :)
/anders
Efter 20000 inlägg så orkar du inte vara kvar? :(
MMika3lMedlem sedan nov. 20018 492 inlägg Bu för snabeln! :bla
Avgå!
Hade du använt tiden det tog för dig att spamma wF med 20 000 inlägg för något nyttigt skulle Sverige ha varit ett mycket bättre land nu! :x
@nders är min mentor i aspforumet. Jag accepterar inget avhopp! Snälla snablen, sluta inte på topp, fortsätt istället i all oändlighet (som star trek ungefär...)
:birp åt @
Hm. Mycket vettigt blir det. Faktiskt. ;)
lenizMedlem sedan aug. 2001676 inläggAv mig får du bara hyllningar! Jag har tappat räkningen på hur många gånger du hjälp mig och svarat på mina frågor här i forumet.
Väldigt tråkigt att du "slutar" men jag förstår att det tagit mycket tid för dig.
Tack, tack :h
/Lena
DrydenMedlem sedan aug. 200218 625 inläggJag tror att snablen använder sina 20k som snabelförlängare - därav namnet.
RufusMedlem sedan mars 2004754 inlägg
Mika3l skrev:
Bu för snabeln! :bla
Avgå!
Hade du använt tiden det tog för dig att spamma wF med 20 000 inlägg för något nyttigt skulle Sverige ha varit ett mycket bättre land nu! :x
Nu hoppas jag att du var ironisk.
@nders for president! :bire
DrydenMedlem sedan aug. 200218 625 inläggRykte gör gällande att snabeln under inga omständigheter ska försvinna någonstans. Han väntar bara in Rikard en aning.
VVimpMedlem sedan juli 20022 537 inlägg Du kan ju inte lämna wF :O
Finns det något utanför detta liv? :q
MMeleaMedlem sedan juli 20033 147 inlägg No! Stanna hos oss, kämpa med oss... var en med oss!
KoTTeNMedlem sedan sep. 20011 722 inläggJa inte borde du väl sluta nu?! Tack för alla hjälp som man fått genom åren av dig, helt underbart!
QimenMedlem sedan juni 20015 009 inlägg
:stefan: skrev:
*hyllar*
Tack för all hjälp @nders, som man fått av dig!
frankofMedlem sedan jan. 20016 874 inläggJag tror snablen får vänta ett bra tag innan "tysken" är ikapp. (om det var det han skulle vänta på)