webForumDet fria alternativet

Aldrig mer alkohol

Småprat

54 svar · 1 383 visningar · startad av storebror_1984 · sida 3 av 3

Frågan, av storebror_1984

Antar att dettta har sagts sisådär 100000 ggr förut men jag säger det endå: Aldrig mer alkohol :birp I torsdags började jag å polarna lite lätt med ett par öl. Och "ett par öl" blir ju alltid förmånga i förlägningen så bra full blev man till slut. Vaknade i fredags och då va de ju valborg så jag behövde inte många minuter för att återställa kroppens ph-värden :birp De blev en jävla skiva. Sa

Läs frågan i sin helhet →
Medlem sedan feb. 200112 078 inlägg

spango skrev:

Kanske för att man är hemskt brunstig?

Då är det ju inte ångest. Då är det ju bara blodförlust i hjärnan.

Medlem sedan jan. 20014 973 inlägg

OveRRidE skrev:

spango skrev:

Kanske för att man är hemskt brunstig?

Då måste det vara en jäääävligt lång blodförlust i hjärnan, för det höll i sig länge vill jag lova... ;)

Medlem sedan juni 20008 205 inlägg

OveRRidE skrev:

Jo, faktum är att det är just ångest det är. Jag vet allt om att missa på öppet mål :x Sen brukar man även kunna få ångest genom att inte bara missa, utan att missa på ett utomordentligt dåligt sätt. Fråga mig gärna hur ;)

Hur? ;)

I mitt fall kan man nästan säga att målet var vidöppet (och just det här målet har jag arbetat på länge), men jag avfyrande inte ens... ;)

Fan vad invecklat det blev helt plötsligt med alla dessa fotbollstermer...

Medlem sedan apr. 200015 687 inlägg

Så länge inte nån avbytare kom in och gjorde mål så kommer det väl en returmatch så småningom? ;)

:stefan: skrev:

Så länge inte nån avbytare kom in och gjorde mål så kommer det väl en returmatch så småningom? ;)

:e

Jopp, då är det revansch som gäller...

Medlem sedan juni 20008 205 inlägg

OveRRidE skrev:

Hur? ;)

Tyvärr... erbjudandet har gått ut!

Medlem sedan apr. 20003 424 inlägg

Själv jobbade jag hela helgen :( Så det blev inget alkohol för mig. Men till helgen ska vi ta igen det :D Då är det personalfest på lördag oj oj oj vad det ska bli kulor under fötterna :e

Medlem sedan maj 20002 597 inlägg

Spelare som missar öppet mål i en viktig match brukar lägga ner och börja med något annat har jag för mig :e

Sico skrev:

Spelare som missar öppet mål i en viktig match brukar lägga ner och börja med något annat har jag för mig :e

Exakt. Vilket väl faktiskt ganska effektivt borde innebära att du borde ha bytt familj efter den där lilla incidenten med TV-OUT-kabeln ut i vardagsrummet. :e

Det var liksom inte bara en miss, det var typ.. självmål.

Medlem sedan apr. 200015 687 inlägg

OveRRidE skrev:

Sico skrev:

Exakt. Vilket väl faktiskt ganska effektivt borde innebära att du borde ha bytt familj efter den där lilla incidenten med TV-OUT-kabeln ut i vardagsrummet. :e

Det var liksom inte bara en miss, det var typ.. självmål.

Hahaha, jag börjar gapskratta bara jag blir påmind om det där... :e

Vad jag vet brukar en spelare som missar öppet mål bli ganska häcklad av fansen... ;)

Jag fattar inte varför folk kommer ihåg det där

Nej, förlåt. Vi skall inte strö salt i såren. Jag beundrar faktiskt dig för att du överhuvudtaget vågade berätta det. :)

:e Det finns inga sår att fylla. Tanken att det har inträffat slår mig aldrig, förutom när ni påminner mig här på wF :)

259 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.a51de22e
120 ms — deklarationer (db)
0 ms — hämta statistik (cache)
132 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)
122 ms — ändringar (db)