Antar att dettta har sagts sisådär 100000 ggr förut men jag säger det endå: Aldrig mer alkohol :birp
I torsdags började jag å polarna lite lätt med ett par öl. Och "ett par öl" blir ju alltid förmånga i förlägningen så bra full blev man till slut. Vaknade i fredags och då va de ju valborg så jag behövde inte många minuter för att återställa kroppens ph-värden :birp
De blev en jävla skiva. Sa nog en hel del dumt, sprang nog omkring på ställen jag inte borde springa omkring på och spenderade pengar som jag egentligen inte har.
Vaknade i en polares soffa med ölindränkta kläder och en oöppnad öling i handen. 2 timmar senare fyllesomnade jag. Klockan var då runt 3 på lördag eftermiddag. Vaknade vid 9 igår och gick hem till en polare och festade med ett 6-pack folköl. :birp
Och nu frågar man ju sig Varför? Det vettifan men nu vet jag i vilket fall vart mina gränser går. Ett råd till den som vill testa. Gör inte det.
Nu blire nyktra spåret ett tag och det skall bli så jävla gött. SKÅL!
BbymarieMedlem sedan aug. 20022 436 inlägg Håller helt med dig, det här var droppen. Har aldrig haft ångest innan men det har jag nu. Som fan..
RRodanMedlem sedan juli 20021 523 inlägg Jag har aldrig druckit alkohol, och vill inte.. än iallfall =)
Flera av mina klasskompisar dricker sig fulla nästan varje helg, men varför? För att vara coola ?
Det är det säkert, men när det gäller att redovisa eller komma på proven, det vågar dom inte.. hur coolt är det på en skala 1-10.
Själv så var jag nykter hela fredagen, hade roligt iallafall...
Skrattade mest åt människor som var fulla =)
Som lilla ZiLLaz :e
Man kan faktiskt ha roligt utan Alkohol!
obelixMedlem sedan sep. 20028 900 inläggHar en polare som sa så varje gång han krökade till...
Varje gång så satt han dagen efter vid korvmojjen och sög på sin Pucko, han tog en lite klunk för att springa runt knuten och spy...
Han skakade och spydde hela dagen, men på kvällen började han må bra och hade "glömt" bort dagens tillstånd... :L
oelbalMedlem sedan jan. 20014 973 inläggÄven jag funderar på att skippa spriten ett tag framöver, för den här helgen sög så ofantligt mycket av en väldigt speciell anledning, det existerar knappt ord för det. Jag har aldrig haft sån ångest i hela mitt liv förut. :x
De som besöker #webforum @ DALnet vet nog ganska mycket om denna "anledning" vid det här laget, misstänker jag... ;)
@ndersMedlem sedan juni 200032 967 inlägg
oelbal skrev:
De som besöker #webforum @ DALnet vet nog ganska mycket om denna "anledning" vid det här laget, misstänker jag... ;)
Och för de som inte irc:ar (typ vänstertecknad), så måste du nog spilla gutsen här också, eftersom du ändå sagt a. ;)
/en något småbakis snabel
Jo. det vore jävligt fint att skita i spriten ett tag.
Den här helgen va den värsta på mycket länge.
:stefan:Medlem sedan apr. 200015 687 inläggDen här helgen var det två ganska lugna utgångar, men nästa vecka tas det igen med besked - då börjas det på onsdag kväll och slutar inte förrän frampå småtimmarna på natten mot söndag... :birp
Sen kan man med fördel ta det lugnt ett tag... ;)
/kolon som är ganska törstig idag
mikulMedlem sedan aug. 20013 824 inläggsluta med alkohol!? vad ar det for fel pa er? :q :P
har nere va det lungt for min del...va ute i torsdags, men det gick skit! :(
Vill hålla med dig mikul men någon gång i livet måste det ju komma en vändpunkt. Och jag vill tro att den kommer nu för min del. Blir rädd för mig själv när jag tänker på helgens eskapader.
En sak är säker dock. Livet blir nog inte riktigt detsamma utan etanolen, denna trogna följeslagare. Känns lite vemodigt f_n :birp
GeinMedlem sedan sep. 20005 700 inläggAlkohol är ju bara för överskattat!
oelbalMedlem sedan jan. 20014 973 inlägg
@nders skrev:
Och för de som inte irc:ar (typ vänstertecknad), så måste du nog spilla gutsen här också, eftersom du ändå sagt a. ;)
Jag missade öppet mål....och vi snackar inte fotboll. :l
frankofMedlem sedan jan. 20016 874 inlägg
m_soderlund skrev:
Alkohol är överskattat.
Det är åtminstonde en sanning som står sig, att det sedan bara säljs på systemet till idiotiska tider är ett annat problem ;)
QuidMedlem sedan juni 20006 022 inläggJag var nykter imorse men nu börjar det ordna upp sig...
Visst tror man att 6*4,5% inte påverkar kroppen, men när man ser gräsflackar på både armbågar och knän och upptäcker ett tomt cigg-paket i bakfickan börjar man ju undra.
Jag håller därför med trådskaparen; aldrig mer alkohol!
PaceMedlem sedan juni 20019 024 inlägg
PersianBulldog skrev:
men när man ser gräsflackar på både armbågar och knän och upptäcker ett tomt cigg-paket i bakfickan börjar man ju undra.
Haha, det där känner jag igen.
Trots att man varit inomhus och vandrat bland betongen så hittar man gräsfläckar på kläderna efter en ordentlig berusning. Hur kommer detta sig?
Det är sannerligen dagens I-landsproblem.
OOveRRidEMedlem sedan feb. 200112 078 inlägg
oelbal skrev:
@nders skrev:
Jag missade öppet mål....och vi snackar inte fotboll. :l
En liten fråga bara; hur får man ångest av en sån sak?
spangoMedlem sedan juni 20008 205 inläggKanske för att man är hemskt brunstig?