En lugn hemmakväll med en god bit mat och en massa otittade filmer :)
Samt att jag suttit på en massa forum o gluttat... Laddar upp inför söndagen då det är match i airsoft
Hejsan
Har varit med värsta skräck upplevelsen nyss,
jag och 2 kompisar gick ifrån valborg firandet, vi hade inte druckit nåt.
Men sen när vi gått 30 meter, märker vi att det är nån som följer efter oss, sen när vi gått ca 100 meter säger han, DU grabben!
Då tar han tag i min kompis :x jag börjar gå riktigt fort då, för jag visste att mina kompisar skulle börja springa, men dom sprang fortare än vad jag trodde, så jag hamna helt själv med den där enorma människan, då tänkte jag, vad f*n ska jag göra, ska jag fortsätta gå eller ska jag springa för livet.
Jag fortsatte gå som om inget hänt, då hör jag att han skriker DU grabben! till mig, sen gör jag mig som jag inte hörde nåt...
Men skriker han skit högt, då vänder jag mig om och säger, Ja?
Då säger han: Tittade du snett på mig
Jag: Nej
Han: Du tittade snett på mig.
Då tar han tag i min jacka, och då kommer hans nyktra kompisar och säger åt han att han ska sluta, men dom är ju jättesmå om man jämnför de med fyllot.
Då tänke jag, ÅH shit, nu är mitt liv slut eller något sådant.
Men då ser jag att min kompis pappa kommer ut ur porten, då säger jag åt fyllot: Du, akta dig det kommer en , han kommer slå dig... jag säger det typ 2 gånger, då vänder han sig om, då går jag förbi honom.
Och sen börjar han tjafsa med min kompis pappa, och vi springer in.
och sen hör vi att han är på väg tillbaka mot brasan, då ringer jag och mina kompisar till andra kompisar som är vid brasan...
Och vi säger åt dom att akta sig för fyllot.
Dom sa att de såg oss bli förföljda av fyllot, och då vart dom rädda.
Sen var vi inne och snackade skit om han :e, skit va rädd jag vart!
Sen kan jag ju bara säga att min kära vän, ZiLLaz på wF, han var inte precis vaken, han va nog skit full :e, men rolig va han, han va ju snällare än vad han brukar vara :)
Det va min kväll
Hur va eran ? :birp
/Rodan