Inloggade i detta forum: Rufus, caze
:P
Hey, ni kan bättre än så! ;)
Happ, då var det dags o packa inför avresan imornbitt till sommarstugan, vad ska ni göra under Valborg? :)
23 svar · 524 visningar · startad av caze
Inloggade i detta forum: Rufus, caze
:P
Hey, ni kan bättre än så! ;)
Happ, då var det dags o packa inför avresan imornbitt till sommarstugan, vad ska ni göra under Valborg? :)
Jag ska ligga hemma och vara sjuk.
Vakna precis, Så nu e jag också vaken, och kommer vara det en stund, Baseball matchen har precis börjar och slutar vid 04:30 och sen får man se ifall man lägger sig eller inte.......
caze skrev:
vad ska ni göra under Valborg?
Fixa ett projektarbete (100 p).
Plugga inför slutprovet i fysikb. Har knappt öppnat böckerna under den här terminen.
Plugga inför det sista provet i MaE. Samma sak som med fysiken..
Plugga inför provet i utvecklingspsykologi.
Plugga inför idrottsprovet.
Fixa texter till grupparbetet i utvecklingspsykologi.
Fixa ett tal på 5 min till NP SvB.
Betygen sätts om två veckor. Att arbeta under extrem tidspress är.. intressant.
Matti skrev:
caze skrev:
Fixa ett projektarbete (100 p).
Plugga inför slutprovet i fysikb. Har knappt öppnat böckerna under den här terminen.
Plugga inför det sista provet i MaE. Samma sak som med fysiken..
Plugga inför provet i utvecklingspsykologi.
Plugga inför idrottsprovet.
Fixa texter till grupparbetet i utvecklingspsykologi.
Fixa ett tal på 5 min till NP SvB.Betygen sätts om två veckor. Att arbeta under extrem tidspress är.. intressant.
Grattis! :l Jag som tyckte jag hade mycket att göra just nu! :e
Äh, det är ändå rätt lugnt. Projektarbetet fixar jag, pillade lite på det för någon månad sedan. Jag har bara massa skitkodning kvar att göra. De övriga sakerna är inte så viktiga.. jag har presterat tillräckligt bra tidigare för att slippa behöva oroa mig för att bli underkänd i något ämne. Men på något sjukt sätt tycker jag att det är kul att överdosera koffein/efedrin, sätta upp en tight planering och stressplugga. Ah, fatta vad skönt det kommer att vara när det är över. :)
Jo tack, jag längtar också tills det är över, den 4:e juni smäller det!!! :birp
Ingen majbrasa för mig iallafall. :)
Tja, det är väl som vilken annan fredag. Ikväll blir det en öl och lite DuckTales. Fjortisfylleriet och majbrasor överlåter jag så gott till andra.
Re: Bara jag som är vaken inför Valborg?
caze skrev:
Få se nu...
Dricka brännvin & lyssna på hårdrock!
Re: Re: Bara jag som är vaken inför Valborg?
Bire skrev:
caze skrev:
Få se nu...
Dricka brännvin & lyssna på hårdrock!
Hardcåre :e
hmm, inte majbrasa, supa tror jag inte heller.
Ska dra ut till skärgårn och mysa på en öde ö :)
Fjortisfylleriet och majbrasor överlåter jag så gott till andra
Blir nog inge kröka här heller, definitivt inge fjortisfylleri framför brasan iaf :e
caze skrev:
vad ska ni göra under Valborg? :)
Jobba.
Stressa runt i Kaxholmen, stressa hem och se om det blir nån utgång när man kommer hem sådär vid elva... :l
Ska hälla sprit på mig själv och sen tutta på, precis som vanligt.
spango skrev:
Ska hälla sprit på mig själv och sen tutta på, precis som vanligt.
Ey, jag vill va med!!!
caze skrev:
vad ska ni göra under Valborg? :)
När jag skrivit detta inlägg ska jag äta frukost. Sen ska borsta tänderna och tvätta mig. Efter det ska jag packa och bränna lite skivor. Sen bär det av till landstället.
Ikväll blir det som vilken fredag som helst. Några öl, bra musik, trevliga vänner. Elda gör jag när det inte är torrt i marken.
Majbrasor och lite sånt.
Alldeles nyss badade jag i Karlaplanfontänen, vi hade precis utspring på Östra Real. Fy vad kallt det var!
ÖÖÖL!
Agh, känns som man ska explodera, stora förväntingar ikväll men det verkar gå åt skogen just nu...