webForumDet fria alternativet

När jag blir vill jag bli en...

Småprat

23 svar · 700 visningar · startad av Jupiter

Medlem sedan jan. 2004618 inlägg
Frågan#1

anka. :)

Medlem sedan juni 20008 205 inlägg

Jag ska bli brandman. Jag ska även döda alla former av proxyklasser.

Medlem sedan nov. 200013 890 inlägg

Jag vill bli en ankätande varulv.

Medlem sedan feb. 20042 594 inlägg

Rubrik = :q

Medlem sedan feb. 200112 078 inlägg

Jag skall ta över världen med erka. ;)

Medlem sedan juni 20012 236 inlägg

Känns lite Ingrid över denna tråden.... :OO

Medlem sedan sep. 20014 781 inlägg

:OO

Medlem sedan apr. 200412 inlägg

Jag vill bli.... ja, vad vill jag bli? *återkommer när jag vet* :e

Medlem sedan apr. 20021 899 inlägg

annesophie skrev:

Känns lite Ingrid över denna tråden.... :OO

;) :e

Som er del av er säkert förstod var mitt första inlägg skrivet i kod. Kod är viktigt att ha i krig bland annat. Krig får mig att tänka på Pr-bilder sim i sin tur får att tänka på Apollo 16. Där bland annat en bil förekommer på bilderna. Ordet bil för en att tänka på Ford och deras bilar och då kommer vi in på arbetsskador. Med tanke på arbetsskador måste vi ta upp Viasats studio under pågångne ishockey vm. Där finns en tv-skärm uppsatt som med lätthet kommer att ge programledaren nackskador. En annan sak man kan få nackskador av är att sätta upp fästen till kabelstegar. När vi ändå är inne på kablar vill jag varna för att tända eld på dessa då visa kablar avger gifta gaser. Gaser kan även bildas när man äter brunna bönor. Med tanke på brunt och gaser måste man ta upp Tredje Rikets fascination av dessa två ting. Ordet ting ingår även i ordet Tingsrätt som osökt får mig att tänka på dagens rätt som oftast består av någon typ av kött. Kött å sin sida kan man även använda till att jaga med. Detta får mig att tänka på Jan Guillou och hans böcker om Hamilton. När vi ändå är inne på Hamilton måste jag bara nämna att intag av rött vin kan orsaka huvudvärk. En annan sak som kan orsaka huvudvärk är om man springer in i en tegelvägg. Tegel får mig att tänka på ett bygge jag var på där det låg tomma ölburkar överallt. Detta leder in oss på övertid. Övertid ska man i princip alltid neka till så länge man inte får bra betalt. En annan sak man ska neka till är brott. En annan typ av brott man inte kan neka till är benbrott. Ben får mig att tänka på löpning vilket är något man ska undvika. Undvika ska man även göra att hamna i förvar hos polisen. I förvar kan man även ha sprit och sprit ska man vara uppmärksam med. Speciellt när det är val. Så tänkt på att ta det lugnt på valborg!

Medlem sedan feb. 20042 594 inlägg

Sett på Hipp hipp? ;)

altack skrev:

Sett på Hipp hipp? ;)

Nä, jag? Aldrig. ;)

Medlem sedan okt. 20034 048 inlägg

Anka? Vill du bli en "Dagens Lunch"? :o

Medlem sedan maj 20007 492 inlägg

Jag vill bli en brandbil.

Okkido skrev:

Hm. Jag vet inte om jag ska ta det som anledning att bli brandman, eller att låta bli att bli en?

Medlem sedan juli 20015 107 inlägg

spango skrev:

Okkido skrev:

Hm. Jag vet inte om jag ska ta det som anledning att bli brandman, eller att låta bli att bli en?

Du får juhe köra honom när du vill ;)

Jag skall bli ett pollenkorn, för att jävlas med folk så mycket som pollen har jävlats med mig ;)

Medlem sedan maj 20007 492 inlägg

spango skrev:

Okkido skrev:

Du får ha din vattenslang i mig.

Betyder inte det at jag ska stå och dra i din vattenslang tills elden släcks?

Medlem sedan feb. 20002 300 inlägg

För sirenljud - Dra i slangbihang... ;)

Medlem sedan sep. 20004 079 inlägg

Tror jag vill bli ett maskingevär.
Helst ett tommy gun som ägs av Dick Tracy så får jag skjuta skurkar.

257 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.86ec41c2
125 ms — deklarationer (db)
0 ms — hämta statistik (cache)
129 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)
118 ms — ändringar (db)