Det var ett tag sedan det skapades en tråd med en rolig historia så jag gör en :e
Den är säkert gammal men skit samma! :birp
**Det var tre pojkar som stod på en stor parkering och blickade ut över bilarna. En var sju år, en var sex år och den yngste var fem år. På parkeringen stod en Ferrari och en Porshe bredvid varandra.
- När jag blir stor", sa sjuåringen, "då ska jag bli direktör, för de tjänar en jävla massa pengar och då ska jag köpa en sån där grym Ferrari som står där."
- När jag blir stor", sa sexåringen, "så ska jag bli börshaj, för de tjänar jättemycket pengar och så skall jag köpa en sån där silvrig Porshe som står där."
Femåringen stod alldeles tyst och då frågade sjuåringen honom vad han skulle bli när han blev stor.
- Jag skall bli prostituerad", sa femåringen.
- Vad är det?" undrade de båda andra.
- Jag vet inte riktigt", svarade femåringen, "Men min morsa är det och hon äger både Ferrarin och Porshen."**
Min historier brukar alltid bli censurerade, men vafan ;)
En liten pojke går på horstråket i stan med en platt groda i ett koppel. Han går till den absolut vidrigaste, vidrigaste bordellen, och ber att få träffa madamen. De tar honom till hennes arbetsrum, och hon frågar vad han gör där.
"Jo", säger han, "jag vill ha en flicka."
"Jaha", säger madamen, "men vet du verkligen vad det här är för ställe? Vad är det för flicka du vill ha egentligen?"
"Jag vill ha den flickan som har den absolut vidrigaste, vidrigaste sjukdomen som kan smitta genom sex."
Madamen blånekar förstås till att nån av flickorna har någon sådan sjukdom, men när pojken börjar vifta med en massa pengar ger hon med sig, och pojken får sin vilja fram.
Ett litet tag senare, när han är klar, kommer han ut och ger madamen pengarna. Hon frågar lite nyfiket varför han valde som han valde.
"Jo, förstår du. När jag kommer hem nu, kommer barnvakten vilja ligga med mig, det brukar hon göra. Hon gillar yngre pojkar. Och sen när pappa ger henne skjuts hem ikväll, kommer han ta ett nyp med henne, det brukar han göra. Han tycker om yngre flickor. Och sen, när han kommer hem igen, kommer han och mamma ha sex, det brukar de. De tycker väl egentligen inte så mycket om det, men det är en vana. Och sen, i morgon när pappa åkt till jobbet, då kommer mamma ligga med mjölkbudet, det brukar hon göra. Och det är den jäveln jag vill åt, för han körde över min groda."
"När jag kommer hem nu, kommer barnvakten vilja ligga med mig, det brukar hon göra. Hon gillar yngre pojkar. Och sen när pappa ger henne skjuts hem ikväll, kommer han ta ett nyp med henne, det brukar han göra. Han tycker om yngre flickor. Och sen, när han kommer hem igen, kommer han och mamma ha sex, det brukar de. De tycker väl egentligen inte så mycket om det, men det är en vana. Och sen, i morgon när pappa åkt till jobbet, då kommer mamma ligga med mjölkbudet, det brukar hon göra. Och det är den jäveln jag vill åt, för han körde över min groda."
En liten pojke går på horstråket i stan med en platt groda i ett koppel. Han går till den absolut vidrigaste, vidrigaste bordellen, och ber att få träffa madamen. De tar honom till hennes arbetsrum, och hon frågar vad han gör där.
"Jaha", säger madamen, "men vet du verkligen vad det här är för ställe? Vad är det för flicka du vill ha egentligen?"
"Jag vill ha den flickan som har den absolut vidrigaste, vidrigaste sjukdomen som kan smitta genom sex."
Madamen blånekar förstås till att nån av flickorna har någon sådan sjukdom, men när pojken börjar vifta med en massa pengar ger hon med sig, och pojken får sin vilja fram.
Ett litet tag senare, när han är klar, kommer han ut och ger madamen pengarna. Hon frågar lite nyfiket varför han valde som han valde.
"Jo, förstår du. När jag kommer hem nu, kommer barnvakten vilja ligga med mig, det brukar hon göra. Hon gillar yngre pojkar. Och sen när pappa ger henne skjuts hem ikväll, kommer han ta ett nyp med henne, det brukar han göra. Han tycker om yngre flickor. Och sen, när han kommer hem igen, kommer han och mamma ha sex, det brukar de. De tycker väl egentligen inte så mycket om det, men det är en vana. Och sen, i morgon när pappa åkt till jobbet, då kommer mamma ligga med mjölkbudet, det brukar hon göra. Och det är den jäveln jag vill åt, för han körde över min groda."
Hahahahaha * några gånger :e
Så *ursäkta språket* jävla skön :e