oelbal Medlem sedan jan. 2001 4 973 inlägg Frågan 23 apr. 2004 21:58 #1 Ja de här var min kompis Niklas å ja so endast ville önkska ert et lyckligt åt å så vidare! Fan vad kul att lära känna er, casca, okkido. setefan, vissler, qimen ¨å fan vad allt va ni heter
Gpmatt å så vidare! De här ska ldrig upprepas enligt säkra källor!
O OveRRidE Medlem sedan feb. 2001 12 078 inlägg Oj, oj. Den här tråden skall jag komma ihåg att maila till oel minst en gång i veckan i framtiden. :e
OveRRidE skrev:
Oj, oj. Den här tråden skall jag komma ihåg att maila till oel minst en gång i veckan i framtiden. :e
Du är på tok för mild OveRR. Sånna här tillfällen får man inte ofta och man ska utnyttja dom till det yttersta ;) Lite fler än en gång i veckan borde du väl kunna grejja? :)
O OveRRidE Medlem sedan feb. 2001 12 078 inlägg Jag skrev faktiskt minst en gång i veckan.
Funderingarna om ett litet mailscript har slagit mig. Några hundra mail i minuten skulle ju faktiskt vara ganska lagom. ;)
D Del Pero Medlem sedan feb. 2000 3 785 inlägg Ja skämta och garva ni, han ringer ju åtminstone inte er på fyllan...
Bire Medlem sedan dec. 1999 19 074 inlägg
Del Pero skrev:
Ja skämta och garva ni, han ringer ju åtminstone inte er på fyllan...
Som du gör till mig menar du????
oelbal, Vide, Palle, mikul.. Hjälp mig med att hitta wF-syndarna som har skrivit här fulla! :D :e
oelbal Medlem sedan jan. 2001 4 973 inlägg
Del Pero skrev:
Ja skämta och garva ni, han ringer ju åtminstone inte er på fyllan...
Jag vet att du njuter varje gång! :L
Okkido Medlem sedan maj 2000 7 492 inlägg Ooh :) Trevligt att lärt känna dig med sweety
D Del Pero Medlem sedan feb. 2000 3 785 inlägg
Bire skrev:
Som du gör till mig menar du????
Somna om! JAG har aldrig gjort något sådant. Freestyler brukar däremot ställa till med tveksamma saker...
Oel, ja det finns inget mer upphetsande.
mikul Medlem sedan aug. 2001 3 824 inlägg
m_soderlund skrev:
oelbal, Vide, Palle, mikul.. Hjälp mig med att hitta wF-syndarna som har skrivit här fulla! :D :e
ähh! Meningslöst att skriva nykter! :bla
P PeW Medlem sedan juni 2000 10 432 inlägg Får väl hoppas att Niklas inte är ett dubbelnamn.. §jr
oelbal Medlem sedan jan. 2001 4 973 inlägg Är det nu man ska dementera?