Wow, grattis.
Livet leker
25 svar · 657 visningar · startad av sneeze
grattis i efterskott till de trettio, grattis nu till det andra! :birp
Kul! Känns som arbetet var mödan värt nu då? :bire :birp
Fan, man far vall kanske gratinera da!... Sjalv sa kanner man sig inte helt galen heller... Vadret ar kalas och jag har fatt en ruggigt snygg granne som skall vara har i en vecka nu, kan bli kul som faaan! :birp
Re: Livet leker
sneeze skrev:
Jaa... vad säger man? :birp
Att du ska infinna dig på Bishop i Malmö nästa torsdag.
G
r
a
t
Jag håller helt och hållet med dig!
- Inge mer singelliv sen 10 minuter tillbaka ;)
- Slackware började fungera samtidigt som jag skaffade flickvän (stackars henne :))
- Snart 18år
- Snart körkort
T
M.Cheraghi skrev:
Okej, och det första du gör efter att ha skaffat flickvän är att surfa in på wF? Hm, får nog skicka iväg dig på romantikkurs... Var inte rädd om Fab 5 knackar på hemma hos dig. ;)
magnusfeldth skrev:
M.Cheraghi skrev:
Okej, och det första du gör efter att ha skaffat flickvän är att surfa in på wF? Hm, får nog skicka iväg dig på romantikkurs... Var inte rädd om Fab 5 knackar på hemma hos dig. ;)
Haha.. Neeeeeeeej ;)
Det är inte hela historien.. Vi har träffats ett tag nu och idag var hon över här och jag frågade henne vad hon vill få ut av det hela. Men hon var hemlig och svarade inte på frågan.. Tills för ett tag sedan då hon Skrev "Ja, Ja till du vet vad. Puss" i ett SMS. såå.. aa Vad ska ag göra? ta bussen til lstocksund? När båda har skola imorn 08.20 :)
M.Cheraghi skrev:
Vad ska ag göra? ta bussen til lstocksund? När båda har skola imorn 08.20 :)
Varför tänker jag på följande:
- Jag skulle gå genom eld och vatten för dig!
- Varför kom du inte igår?
- Det regnade...
magnusfeldth: fan ibland har du anda hjarnan pa riktigt ratt stalle assa :e :birp
magnusfeldth skrev:
M.Cheraghi skrev:
Vad ska ag göra? ta bussen til lstocksund? När båda har skola imorn 08.20 :)
Varför tänker jag på följande:
- Jag skulle gå genom eld och vatten för dig!
- Varför kom du inte igår?
- Det regnade...
Håller helt och hållet med dig :)
Men men, det finns en dag imorgon, det finns all tid i hela världen, så länge inte skolan påverkas för någon av oss ;)
I :bire
s?