Visst, möjligheten finns, och? :OO
Männen är utrotningshotade...
13 svar · 632 visningar · startad av obelix
Om vi bara förfinar in vitro-tekniken lite behövs inte kvinnor heller. Frågan är bara vilket kön människorna vi avlar fram ska ha...?
Avlar vi fram annat än fagra kvinnor så skola vi alla dö..
Men vad är poängen med att utrota män...det är ju ni som är nöjjet här i livet! ;) :f
Jag skulle iaf vara jävligt nöjd om jag aldrig fötts, men ni andra skulle ju verkligen kunnat betraktas som förlorare då ;)
annesophie skrev:
Men vad är poängen med att utrota män...det är ju ni som är nöjjet här i livet! ;) :f
*Accepterar att vara annesophies nöjje här i livet*
UlfT skrev:
annesophie skrev:
Förresten...så här skulle det gå om man inte hade män att roa sig med! ;)
I ett radioprogram jag lyssnade på nyligen, intervjuade de en kvinna som hade gift sig med Berlinmuren. Tyvärr missade jag att höra om hon hade sörjt sin avlidne make sedan 1989.
Svårt att hitta en präst? :OO
Rufus skrev:
UlfT skrev:
annesophie skrev:
Förresten...så här skulle det gå om man inte hade män att roa sig med! ;)
I ett radioprogram jag lyssnade på nyligen, intervjuade de en kvinna som hade gift sig med Berlinmuren. Tyvärr missade jag att höra om hon hade sörjt sin avlidne make sedan 1989.
Svårt att hitta en präst? :OO
Nja, präster behövs ju inte. Problemet var snarare att det finns lagar om vem eller vad man får gifta sig med.
Vilken sida av muren? Eller snarare: var hennes man öst- eller västtysk? ;)
En stenhård östtysk tippar jag på! :h
annesophie har rätt. Muren byggdes enbart på initiativ från Östtyskland. Syftet sades vara att skydda östtyskarna mot fascismen.