webForumDet fria alternativet

frisörer på söder.

Konsumentråd

15 svar · 3 647 visningar · startad av Matti

Medlem sedan dec. 19996 592 inlägg
Frågan#1

Tips på schyssta frisörsalonger på söder emottages.

tack.

Medlem sedan dec. 19996 522 inlägg

Min polares mamma har öppnat en salong någonstanns där, puir moi heter den, kolla på eniro, de ska tydligen vara grymma

Medlem sedan jan. 200324 inlägg

Sara o Simon nära mariatorget!

Medlem sedan maj 200010 687 inlägg

Vilket söder?

Medlem sedan mars 20007 896 inlägg

Frisörerna på salongen på Södra Station är faktiskt duktiga, samtidigt som de är trevliga. Inget ställe där jag är stammis, men jag har varit där. :)

Medlem sedan sep. 20025 506 inlägg

Erik Juhlin skrev:

Vilket söder?

Det som är neråt på en karta.

Medlem sedan okt. 20034 048 inlägg

Varför skulle man klippa håret på Antarktis? :q :p

Medlem sedan aug. 20022 436 inlägg

Haha.. :e

Medlem sedan juli 20013 378 inlägg

Salong Simon - ligger sådär ett kvarter eller så från Skanstull på Ringvägen i riktning "utåt" (mot VitaBergen/Renstiernasgatan).
Ett litet "hål i väggen" med bra pris. Innehavaren är proffsig och trevlig och det är nästan är omöjligt att inte få en drop-in tid direkt...

Var stammis där innan jag drog norröver...

Medlem sedan nov. 20016 480 inlägg

Finns ju tony and guy vid slussen. aldrig testat men det hörs vara det mest exklusiva.

annars kryllar söder av frisörsalonger ju. vill du ha något billigt så finns det en vid medis mitt emot kinastället. där har jag gått ett antal gånger. inte för att det är bra, utan för att det är billigt och det finns snygga tjejer som jobbar där. att de trycker upp hela paketet i nacken på en medan de klipper en gör inte saken sämre heller :birp

sen har jag testat några drop-in-salonger på götgatan. alla likvärdiga och hyfsat billiga. jag har bara gått dit för att trimma mig. klippte mig en gång i månaden förut ungefär :P nu håller jag på att spara och senast var jag på cut the crap på s:t påhlsgatan nära slussen. var väl sådär. kostade mer än det smakade. de vill verka exklusivare än de är. kostnadsfri frisyrrådgivning har de om man nu är intresserad av det.

Medlem sedan nov. 20011 551 inlägg

Bassebhu, du var alltså på cut the crap utan att vinka på mig... jaja det var du som blev utan fika ;)

Medlem sedan apr. 20003 174 inlägg

bassebhu skrev:

inte för att det är bra, utan för att det är billigt och det finns snygga tjejer som jobbar där. att de trycker upp hela paketet i nacken på en medan de klipper en gör inte saken sämre heller

Då rekommenderar jag Klippoteket i Skärholmen Centrum. ;) :bire

Medlem sedan juni 2001845 inlägg

Må Hair på Renstiernasgatan

hopparn skrev:

Bassebhu, du var alltså på cut the crap utan att vinka på mig... jaja det var du som blev utan fika ;)

Var finns du då? :P

Medlem sedan nov. 20011 551 inlägg

när du står vid cut th.. så kolla längs st paulsgatan, mot mariatorget... ca 200 meter bort på höger sida hänger en SIS flagga, det är vårt kontor =)

SPiN skrev:

Frisörerna på salongen på Södra Station är faktiskt duktiga, samtidigt som de är trevliga. Inget ställe där jag är stammis, men jag har varit där. :)

Gått förbi där i två och ett halvt år och igår var det dags. Riktigt bra. Drop-in, fick tid direkt. xelent tror ja det heter. fick en helt ny stil. kool.

Rekomenderar stället. Fråga efter "madde". Bara den bruden var värd 180 pix :e

270 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.86ec41c2
131 ms — deklarationer (db)
0 ms — hämta statistik (cache)
135 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)
122 ms — ändringar (db)