Det är ju upp till henne att förklara situationen för hennes posjkvän om han inte är medveten om att du å tjejen är kompisar.
Om han redan är medveten om det och att han inte gillar att hon rullar runt i höet med dig kan jag förstå, men det är ju upp till henne att då inte göra så :)
Tips: Ha inga skuldkänslor, kör så det ryker :)
OK, igår så loggade jag på lunarstorm(Haha!) och såg att jag fått ett meddelande från en kompis, det sade bara att hon var besviken på mig, hon syftade på påsken såklart, jag hadde ett par minnes-luckor så jag undrade om jag gjort nånting riktigt hemskt först...
Jag frågade nu vad jag gjort fel och så sa hon "Hur tror det kändes för *hennes pojkvän* att se mig liggandes på dig?"
Med detta syftade hon på vad som hände vid påskbrasan, vi var ju lite fulla nog och det började med att jag stal hennes keps, på skoj såklart, då försökte hon trycka ner hö i min skjorta, och liknande sånt, blev ju lite brottning där i höet men jag tyckte vi hadde roligt och vi är ju kompisar, hon verkade nog ha roligt också, så jag vet inte varför hon blev arg på mig för att hennes pojkvän blev svartsjuk? Herregud va löjligt tycker jag, kan inte se hur jag kan ha "svikit" henne... :q :l