webForumDet fria alternativet

Tuffa killar!

Småprat

70 svar · 1 962 visningar · startad av magnusfernstrom · sida 4 av 4

Frågan, av magnusfernstrom

Jag är en rätt spontan person, jag tänker inte efter så mycket innan jag säger saker. Det tänder till direkt. Jag vet inte varför jag håller på som jag gör, för jag vet ju innerst inne att jag inte kommer att förända någon med min attityd. Men jag kan bara inte stå och se på. Vad talar jag om? Tuffa killar helt enkelt. Senast kom det sex zigenare till min skola. Tre i en ny Volvo och tre i en Me

Läs frågan i sin helhet →
Medlem sedan aug. 200218 625 inlägg

magnusfernstrom skrev:

Nån som frågade vad jag ville ha ut av tråden.
Tips på vad man ska göra med såna här idioter.

Slappna av och gå vidare i livet?

Medlem sedan mars 2004754 inlägg

detta var vad du först skrev:

Jag går då fram till bilen och sparkar på fälgarna och säger nåt i stil med "Risiga fälgar".

detta var vad du sedan skrev:

Jag nuddar knappt fälgen med min fot och säger nåt i stil med "Risiga fälgar".

Kan du inte säga det från början så att man slipper missförstånd?

Medlem sedan maj 20018 027 inlägg

His Divine Shadow skrev:

Började tänka på detta nu:
http://images.somethingawful.com/inserts/articlepics/photoshop/03-19-04-leaders/FrankZappa.jpg

Tycker den var ganska rolig.

Amerikanarna värvade ju en hel del tyskar från V2-programmet för att få hjälp med deras egna raketbaserade vapensystem. Måhända Hitlers talanger inte räckte längre än så? ;)

Medlem sedan mars 20033 686 inlägg

"Kan du inte säga det från början så att man slipper missförstånd?"

Nej jag gillar missförstånd!!!

Självklart kunde jag gjort det, men jag var upprörd när jag skrev, så jag tänkte in så mycket på det.

Medlem sedan feb. 200112 078 inlägg
  1. De kära nysvenskarna har egna fruar, som antagligen enligt din utsago, bara står framför spisen och daddar ungarna hela dagarna. Om sedan männen i huset åker till en skola och imiterar 50 Cent eller annan valfri slumartist, låt dom göra det då. Må det vara mannen som styr hushållet hemma hos vissa, men det är alltid hans mamma som bestämmer över honom. ;) Och det är inte ditt problem.
  2. Om de nu står och dreglar över dina kompisars bakdelar, låt dem göra det då. Det är ingen annan än flickebarnen själva som bestämmer vem de anser deras arsle tillhör eller inte. Personligen hade jag skrattat, tittat åt ett annat håll och försökt ha samma sköna mentalitet när det gäller minnesskapande som guldfiskar har.
  3. De har två vråltrimmade, cromade, sänkta, tonade, skrikande och antagligen också rejält amorterade skrytbilar med sig. Visst, låt dem ha det. Återigen, vad är problemet? Det finns inget de kan göra med den bilen som inte du kan göra bättre utan den, eller hur? ;)

Kontenta; skit i alla idioter, det blir alltid bäst så.

Medlem sedan feb. 200427 inlägg

Ärligt Magnus Fenstrom vad tänkte du på egeneltigen när du hånar 6 vuxna människor i två fina bilar?

Jag skulle faktiskt förstå dem om dem började putta på dig eller nåt...

Du måste veta vart gränsen går?
Antagligen så gillade tjejerna när Zigenarna ragggade förfullt..

Medlem sedan sep. 20028 900 inlägg

magnusfernstrom skrev:

obelix: Jag har också besökt BUP och sånt skit.

Gav du BUP chansen att hjälpa dig?
Eller var det din far som tyckte att det var slöseri med tid?

"Ärligt Magnus Fenstrom vad tänkte du på egeneltigen när du hånar 6 vuxna människor i två fina bilar?

Jag skulle faktiskt förstå dem om dem började putta på dig eller nåt...

Du måste veta vart gränsen går?
Antagligen så gillade tjejerna när Zigenarna ragggade förfullt.."

Nej det gjorde dom inte! Dom sa det ju!

obelix skrev:

Gav du BUP chansen att hjälpa dig?
Eller var det din far som tyckte att det var slöseri med tid?

Hehe, har besökt BUP sen jag var 3-4 år. Så nog har dom haft chansen ;)

Medlem sedan nov. 200013 890 inlägg

Och vad var det som hindrade tjejerna från att lämna platsen?

Medlem sedan dec. 199919 074 inlägg

Web-Tor skrev:

Och vad var det som hindrade tjejerna från att lämna platsen?

Förmodligen deras behov av uppmärksamhet som ibland kan vara rent ut sjukt när det gäller småtjejer..
Deras intresse av män från främmande kulturer brukar också vara en bidragande orsak att de gång på gång utsätter sig för liknande situationer & med ena handen på min erfarenhet så tror jag att de njuter av att låta andra män dreggla över dom samtidigt som det gör pojkvännerna gröna av avund.

263 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.a51de22e
123 ms — deklarationer (db)
0 ms — hämta statistik (cache)
136 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)
119 ms — ändringar (db)