Jag vet att en liknande tråd varit uppe ;) Men den behandlade endast Von Dutch trucker kepsar! =)
Jag har sökt runt lite och hittat lite, det jag letar efter är, ja i stotsett trucker kepsar i alla möjliga färger och med alla möjliga tryck! Hellst inom Sverige, men inom Europa går också bra. Så länge staterna inte är inblandade :)
Det enda jag hittat är Stadiums sortiment :e Vilket inte var en höjdare :)
Så någon som sitter på lite länkar till sidor får mer än gärna dela med sig :)
Von Dutch finns ju i Stockholm också, deras kepsar är rätt najs. Hittas på Solo (Norrmalmstorg) och tidigare fanns de även på NK plan 2 (Herrkonfektionen & kanske NK B-tween), vet inte om de finns kvar där.
Von Dutch finns ju i Stockholm också, deras kepsar är rätt najs. Hittas på Solo (Norrmalmstorg) och tidigare fanns de även på NK plan 2 (Herrkonfektionen & kanske NK B-tween), vet inte om de finns kvar där.
Jag är inte så sugen på ha texten von dutch på pannan likså alla andra :) Jag kanske inte var tydlig om att letar i större utsträckning :) Dvs von dutch är uteslutet :)
På vissa sitter en trucker najs, på andra ser det bara fult ut, vissa kan bära det alltid, även hur ute det är, och ändå se bra ut, men det är ca 0,1 % av befolkningen på jorden, så alla andra borde kamma sig istället.
På vissa sitter en trucker najs, på andra ser det bara fult ut, vissa kan bära det alltid, även hur ute det är, och ändå se bra ut, men det är ca 0,1 % av befolkningen på jorden, så alla andra borde kamma sig istället.
men för dem som knappt har hår på huvudet! så at man inte kan få till en frisyr, och man ser ut som ett jättelikt elefantollon :e
Och kepsar och övriga huvudbonader kan man inte få nog utav ;)