webForumDet fria alternativet

Truckerkeps!

Småprat

16 svar · 720 visningar · startad av M.Cheraghi

Medlem sedan juli 20015 107 inlägg
Frågan#1

Heloo!

Jag vet att en liknande tråd varit uppe ;) Men den behandlade endast Von Dutch trucker kepsar! =)
Jag har sökt runt lite och hittat lite, det jag letar efter är, ja i stotsett trucker kepsar i alla möjliga färger och med alla möjliga tryck! Hellst inom Sverige, men inom Europa går också bra. Så länge staterna inte är inblandade :)

Det enda jag hittat är Stadiums sortiment :e Vilket inte var en höjdare :)

Så någon som sitter på lite länkar till sidor får mer än gärna dela med sig :)

10-4 over and out

Medlem sedan mars 20007 896 inlägg

Von Dutch finns ju i Stockholm också, deras kepsar är rätt najs. Hittas på Solo (Norrmalmstorg) och tidigare fanns de även på NK plan 2 (Herrkonfektionen & kanske NK B-tween), vet inte om de finns kvar där.

SPiN skrev:

Von Dutch finns ju i Stockholm också, deras kepsar är rätt najs. Hittas på Solo (Norrmalmstorg) och tidigare fanns de även på NK plan 2 (Herrkonfektionen & kanske NK B-tween), vet inte om de finns kvar där.

Hehe. I know
http://www.webforum.nu/showthread.php?s=&postid=813383#post813383

Jag är inte så sugen på ha texten von dutch på pannan likså alla andra :) Jag kanske inte var tydlig om att letar i större utsträckning :) Dvs von dutch är uteslutet :)

10-4 over and out

Medlem sedan jan. 2001271 inlägg

Tror jag har en länk som kan vara av intresse...
http://www.truckerpimp.com/

Några bekanta handlade därifrån, själv vet jag inte :P

Medlem sedan juni 2001845 inlägg

zoovillage har lite sånna uckiga kepor...

I want more :e

Medlem sedan juli 20022 537 inlägg

Om du köper här får jag provision §e, annars kan du gå genom vanliga adressen.. ;)
De har billiga truckerkepsar.

Medlem sedan jan. 20014 973 inlägg

Du kan få köpa min. Jag la min på hyllan när varenda glin började använda dem... ;)

Medlem sedan maj 20007 492 inlägg

Bender skrev:

Tror jag har en länk som kan vara av intresse...
http://www.truckerpimp.com/

Några bekanta handlade därifrån, själv vet jag inte :P

Några bekanta äger den :P

Medlem sedan dec. 19996 522 inlägg

Varför ska du ha en truckerkepa, de är inte snygga ju, sen är de inte inne längre (vilket kanske var en anledning för vissa att bära den) ;)

Medlem sedan maj 20007 492 inlägg

På vissa sitter en trucker najs, på andra ser det bara fult ut, vissa kan bära det alltid, även hur ute det är, och ändå se bra ut, men det är ca 0,1 % av befolkningen på jorden, så alla andra borde kamma sig istället.

Okkido skrev:

På vissa sitter en trucker najs, på andra ser det bara fult ut, vissa kan bära det alltid, även hur ute det är, och ändå se bra ut, men det är ca 0,1 % av befolkningen på jorden, så alla andra borde kamma sig istället.

men för dem som knappt har hår på huvudet! så at man inte kan få till en frisyr, och man ser ut som ett jättelikt elefantollon :e
Och kepsar och övriga huvudbonader kan man inte få nog utav ;)

Medlem sedan juli 20022 537 inlägg

De som passar i truckerkepsar är överviktiga amerikaner med lite rester från en pizzaslice på sitt vita linne samt har en öl i handen.

Medlem sedan dec. 199919 074 inlägg

Bara lamt folk som har kepa..

Medlem sedan nov. 20022 355 inlägg

erka skrev:

Varför ska du ha en truckerkepa, de är inte snygga ju, sen är de inte inne längre (vilket kanske var en anledning för vissa att bära den) ;)

Word!!

Bire skrev:

Bara lamt folk som har kepa..

Nej, Orka ha en Mc hjälm som bula när man är ute och går i solen :e

De som passar i truckerkepsar är överviktiga amerikaner med lite rester från en pizzaslice på sitt vita linne samt har en öl i handen.

Då vare ba att börja kämpa för att nå dom kraven ;)

Word!!

Vad har Office paketet med d här att göra? :) :birp

Medlem sedan sep. 20016 059 inlägg

Såg en tjej för några dagar sedan som hade skrivit texten "Fon Biatch" själv på sin keps... :e

256 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.86ec41c2
124 ms — deklarationer (db)
0 ms — hämta statistik (cache)
129 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)
121 ms — ändringar (db)