Löst alla utan 12'an! :)
Är du en hacker?
79 svar · 2 300 visningar · startad av magnusfernstrom · sida 3 av 4
Frågan, av magnusfernstrom
Har säkert varit uppe förut, men hur långt kan du komma? <http://scifi.pages.at/hackits/> Edit: Jag vet att det inte har med hacking att göra!
Läs frågan i sin helhet →fastnat totatl på 8:an , några ledtrådar?? =)
Fastnat på 13... *hata Java, jag också* :p
Äh, blir ju olika beroende på webbläsare :x
Skiter i det här nu x( x(
Frågan är om man borde lägga ner när man kommit till 15... Fast då kanske Leon vinner, så det är väl lika bra att man fortsätter :p Skriver ni flitigt i gästböckerna?
Finns det någon indikation på vilken kombination som ska användas på 12:an? Har fått fram 33 stycken möjliga men ingen av dem blir helt rätt...
Såja, med IE som bläddrare blev det betydligt lättare iom att javascripten innehåller mer nyttig info nu :OO
Dags för level 12 :bire
Jag är fortfarande intresserad av om jag är inne på rätt spår vad det gäller 12:an Känns som om jag har svaret men det har jag uppenbarligen inte :)
Vill inte posta vad jag tror här så jag inte förstör för någon men någon kanske vill skicka ett PM med en hint?
Jon skrev:
Finns det någon indikation på vilken kombination som ska användas på 12:an? Har fått fram 33 stycken möjliga men ingen av dem blir helt rätt...
Om man summerar de nuffror jag använde för den nivån blir summan 9... ;)
PeW skrev:
Jon skrev:
Om man summerar de nuffror jag använde för den nivån blir summan 9... ;)
Då finns det fler alternativ, summan av mina blir 10.
fasiken vad skön jag är. hade skrivit upp rätt kod men har hoppat förbi att testa den tre gånger!
Dags att sova nu tror jag nog ;)
Ha! Jag ska nog sova jag med... visst blir det 10 och inte 9 vid summering :moose
Sömnig... stopp på 10:an... måste vara trög på något vis.
Måste ju haft fullständigt hjärnsläpp inatt :)
Knep 10 till 14 nu på morgonen, men den jäkla java-appleten sänkte min explorerer hela tiden x(
Hela konceptet .htaccess-förbipasserande misslyckades i natt :/ Man kanske skulle ta och fortsätta nu?
Sådär... efter tillräckligt med sömn ska jag fortsätta med 15 :)
När du känner dig färdig rekommenderar jag att du testar www.try2hack.nl, som jag tycker är bättre/svårare ;)