SPiN skrev:
Jag funderar faktiskt på att köpa ett par anti-fit, men jag vet inte... Vill egentligen ha ett par Helmut Lang, men Paul&Friends har ju slutat att sälja dem. Kommer i höst igen... Hur är det med Anti-fit? Passar dom verkligen inte, eller finns det modeller som sitter ok och inte hänger lika mycket som grabbens i reklamen? Kanske räcker med att man köper en mindre storlek... Hmm. Kanske man kan köpa Helmut Lang på nätet? Nu ska jag leta.
Hela konceptet är som sådan :)
Du kan ha jeansen baggy, eller normalt! låt oss säga att du har storlek W32/L32. Vill du sedan att jeansen ska sitta normalt tar du som vanligt storleken W32/L32, Men vill du att de ska vara baggy så ska du välja storleken W34/L34, dvs ungefär 2 storlekar för stora! :) Det fick jag beskrivet i Levis butiken i Täby centrum iaf :)
SSPiNMedlem sedan mars 20007 896 inlägg Det blir nog just ett par 32:or för mig då... Hittade inte några Helmut Lang-jeans på nätet överhuvudtaget?! Det får bli under nästa vecka när jag fixar min spray tan. ;)
SPiN skrev:
Det blir nog just ett par 32:or för mig då... Hittade inte några Helmut Lang-jeans på nätet överhuvudtaget?! Det får bli under nästa vecka när jag fixar min spray tan. ;)
Prickade jag rätt storlek på herr SPiN ;)
btw, byxorna finns i 2(?) varianter, trashiga eller normala
SSPiNMedlem sedan mars 20007 896 inlägg Jopp, jag vet hur byxorna ser ut - har kollat på dem ett par gånger men aldrig provat dem på, det blir ett par trashy. Och visst träffade du rätt storlek. ;)
Är dessa byxor värda ett prova? Föredrar annars Low flare Glenn från Nudie...
CcazeMedlem sedan sep. 20016 059 inlägg
StefanJohansson skrev:
Är dessa byxor värda ett prova? Föredrar annars Low flare Glenn från Nudie...
Nepp! Ser för taskiga ut! :l
Tysker istället att du ska satsa på nudie brallorna, de är sköna! :)