webForumDet fria alternativet

Reklam på tv. Jeans

Film & TV

25 svar · 808 visningar · startad av DotStudio · sida 2 av 2

Frågan, av DotStudio

Tjena. Jag undrar om nån vet vad de där jeansen heter som har visats på tv. Dem är big jeans.. 51 eller nånting. En snubbe står vid nån korvkiosk och visar sina stora byxor. Nån som förstår vad jag menar? samt var man köpa såna på nätet. tacksam för svar

Läs frågan i sin helhet →
Medlem sedan juli 20015 107 inlägg

SPiN skrev:

Jag funderar faktiskt på att köpa ett par anti-fit, men jag vet inte... Vill egentligen ha ett par Helmut Lang, men Paul&Friends har ju slutat att sälja dem. Kommer i höst igen... Hur är det med Anti-fit? Passar dom verkligen inte, eller finns det modeller som sitter ok och inte hänger lika mycket som grabbens i reklamen? Kanske räcker med att man köper en mindre storlek... Hmm. Kanske man kan köpa Helmut Lang på nätet? Nu ska jag leta.

Hela konceptet är som sådan :)
Du kan ha jeansen baggy, eller normalt! låt oss säga att du har storlek W32/L32. Vill du sedan att jeansen ska sitta normalt tar du som vanligt storleken W32/L32, Men vill du att de ska vara baggy så ska du välja storleken W34/L34, dvs ungefär 2 storlekar för stora! :) Det fick jag beskrivet i Levis butiken i Täby centrum iaf :)

Medlem sedan mars 20007 896 inlägg

Det blir nog just ett par 32:or för mig då... Hittade inte några Helmut Lang-jeans på nätet överhuvudtaget?! Det får bli under nästa vecka när jag fixar min spray tan. ;)

Medlem sedan juli 20015 107 inlägg

SPiN skrev:

Det blir nog just ett par 32:or för mig då... Hittade inte några Helmut Lang-jeans på nätet överhuvudtaget?! Det får bli under nästa vecka när jag fixar min spray tan. ;)

Prickade jag rätt storlek på herr SPiN ;)
btw, byxorna finns i 2(?) varianter, trashiga eller normala

Medlem sedan mars 20007 896 inlägg

Jopp, jag vet hur byxorna ser ut - har kollat på dem ett par gånger men aldrig provat dem på, det blir ett par trashy. Och visst träffade du rätt storlek. ;)

Medlem sedan juni 2000319 inlägg

Är dessa byxor värda ett prova? Föredrar annars Low flare Glenn från Nudie...

Medlem sedan sep. 20016 059 inlägg

StefanJohansson skrev:

Är dessa byxor värda ett prova? Föredrar annars Low flare Glenn från Nudie...

Nepp! Ser för taskiga ut! :l

Tysker istället att du ska satsa på nudie brallorna, de är sköna! :)

262 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.86ec41c2
127 ms — deklarationer (db)
0 ms — hämta statistik (cache)
131 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)
126 ms — ändringar (db)