Jc har dem inte. Jag tror det bara är Levis store som har dessa jeans. Men jag är inte helt säker ;) Det var där jag hittade mina. Och det är dem absolut skönaste jeansen jag någon haft på mig :)
899 betalade jag för dom. det är modellen Trashig som har lite småhål här occh var. Den "vanliga" anti fit kostar 799.
och om man ska ha de lite baggy så de sitter skönt ska man ha 2 storlkar förstora!
Jag har t.ex 32/32 i vanliga jeans men i antifit sim ska kösitta lite baggy sa de på levis att jag ska ha 34/34. Beroende på vilken stil man har i övrigt :)
Jag har haft ett par vanliga jeans (Crocker) ganska länge, och förra veckan råkade det uppstå ett stort hål vid knät. Sedan dess har flera personer kommenterat hur fina mina jeans är. :e
Skumt det här med att ha sönder brallorna innan man har köpt dem. Går det att reklamera trasiga jeans även om det var meningen att det skulle vara hål i dem? ;)
Här i lilla hålan Avesta, södra dalarna kom ett par killar inte in på krogen då dessa "skitig-look"-byxorna blev populära.
Efter en insändare blev byxorna accepterade av alla vakter..
Konstigt, de som köper skitiga jeans, duschar varje dag kommer inte in, medans de som inte duschat på 3 veckor kommer in.
899 betalade jag för dom. det är modellen Trashig som har lite småhål här occh var. Den "vanliga" anti fit kostar 799.
Varför köpa ett par trasiga jeans? Inte ens hela jeans är snygga eller sköna, så varför lägga ut ännu mer pengar på ett par trasiga?
1. dem är snygga
2. ruskigt sköna
3. för att man inte orkar sprätta hål själv :)
Varför köpa äkta oakleys för 1000kr+ när man kan köpa fake för en 100 lapp. Mycket här i livet får man inte besvarat på :) Mn har man fäst sg vid något så är det de som gäller :)
Det kan hända att jag missat nåt i reklamen så rätta mig gärna om jag har fel.
Levis vill sälja sina nya jeans och poängen är att dom inte passar på kroppen men är snygga ändå. En kille står i en korvkiosk och ska demonstrera att hans byxor är snygga trots att dom är "anti-fit". Han ska bevisa detta genom att äta en varmkorv med chokladsås på. Eftersom det smakar skit spottar han ut den chokladsåsprydda korven. Killens demonstrations totalfloppar alltså. Borde inte det innebära att Levis nya jeansidé inte håller?
Jag funderar faktiskt på att köpa ett par anti-fit, men jag vet inte... Vill egentligen ha ett par Helmut Lang, men Paul&Friends har ju slutat att sälja dem. Kommer i höst igen... Hur är det med Anti-fit? Passar dom verkligen inte, eller finns det modeller som sitter ok och inte hänger lika mycket som grabbens i reklamen? Kanske räcker med att man köper en mindre storlek... Hmm. Kanske man kan köpa Helmut Lang på nätet? Nu ska jag leta.
260 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.a51de22e