webForumDet fria alternativet

Reklam på tv. Jeans

Film & TV

25 svar · 808 visningar · startad av DotStudio

Medlem sedan apr. 2001361 inlägg
Frågan#1

Tjena.

Jag undrar om nån vet vad de där jeansen heter som har visats på tv. Dem är big jeans.. 51 eller nånting.

En snubbe står vid nån korvkiosk och visar sina stora byxor.

Nån som förstår vad jag menar? samt var man köpa såna på nätet.

tacksam för svar

Medlem sedan jan. 20027 905 inlägg

Vill minnas att det är den nya Levis 501 ("with anti-fit") som de gör reklam för. Finns säkert på Zoovillage eller i närmsta JC-butik.

Medlem sedan apr. 2001361 inlägg

ahh! tackar

Medlem sedan juli 20015 107 inlägg

Jc har dem inte. Jag tror det bara är Levis store som har dessa jeans. Men jag är inte helt säker ;) Det var där jag hittade mina. Och det är dem absolut skönaste jeansen jag någon haft på mig :)

Medlem sedan maj 20007 492 inlägg

Har inte sett dem i verkligheten ännu, men fan va najsiga dem verkar, ska lägga undan pengar till ett par, M.Cheraghi vad gav du för dina?

Det är väl förresten samma jeans som killen har på sig som snackar med vakten?

899 betalade jag för dom. det är modellen Trashig som har lite småhål här occh var. Den "vanliga" anti fit kostar 799.
och om man ska ha de lite baggy så de sitter skönt ska man ha 2 storlkar förstora!

Jag har t.ex 32/32 i vanliga jeans men i antifit sim ska kösitta lite baggy sa de på levis att jag ska ha 34/34. Beroende på vilken stil man har i övrigt :)

Medlem sedan juni 20001 521 inlägg

Jag har haft ett par vanliga jeans (Crocker) ganska länge, och förra veckan råkade det uppstå ett stort hål vid knät. Sedan dess har flera personer kommenterat hur fina mina jeans är. :e

Skumt det här med att ha sönder brallorna innan man har köpt dem. Går det att reklamera trasiga jeans även om det var meningen att det skulle vara hål i dem? ;)

Medlem sedan juli 2000297 inlägg

M.Cheraghi skrev:

899 betalade jag för dom. det är modellen Trashig som har lite småhål här occh var. Den "vanliga" anti fit kostar 799.

..och den naturliga följdfrågan blir hur sjutton dom kan ta hundra spänn extra för att sticka lite hål i byxorna.

Medlem sedan jan. 2004618 inlägg

M.Cheraghi skrev:

Varför köpa ett par trasiga jeans? Inte ens hela jeans är snygga eller sköna, så varför lägga ut ännu mer pengar på ett par trasiga?

Medlem sedan feb. 20032 532 inlägg

Här i lilla hålan Avesta, södra dalarna kom ett par killar inte in på krogen då dessa "skitig-look"-byxorna blev populära.
Efter en insändare blev byxorna accepterade av alla vakter..

Konstigt, de som köper skitiga jeans, duschar varje dag kommer inte in, medans de som inte duschat på 3 veckor kommer in.

Jupiter skrev:

M.Cheraghi skrev:

Varför köpa ett par trasiga jeans? Inte ens hela jeans är snygga eller sköna, så varför lägga ut ännu mer pengar på ett par trasiga?

1. dem är snygga
2. ruskigt sköna
3. för att man inte orkar sprätta hål själv :)

Varför köpa äkta oakleys för 1000kr+ när man kan köpa fake för en 100 lapp. Mycket här i livet får man inte besvarat på :) Mn har man fäst sg vid något så är det de som gäller :)

Varför går man inte bara med ett lakan och ett rep runt om som håller uppe det hela, eller två på vintern.

Okkido skrev:

Varför går man inte bara med ett lakan och ett rep runt om som håller uppe det hela, eller två på vintern.

Det gör man redan i många kulturer :)
Det är ingen nyhet! :)

Medlem sedan nov. 200013 890 inlägg

Det kan hända att jag missat nåt i reklamen så rätta mig gärna om jag har fel.

Levis vill sälja sina nya jeans och poängen är att dom inte passar på kroppen men är snygga ändå. En kille står i en korvkiosk och ska demonstrera att hans byxor är snygga trots att dom är "anti-fit". Han ska bevisa detta genom att äta en varmkorv med chokladsås på. Eftersom det smakar skit spottar han ut den chokladsåsprydda korven. Killens demonstrations totalfloppar alltså. Borde inte det innebära att Levis nya jeansidé inte håller?

Medlem sedan mars 20007 896 inlägg

Jeansidén håller väl, men deras teori om att allt som inte passar ihop är snyggt/gott/bra håller inte. ;)

Medlem sedan jan. 2004618 inlägg

M.Cheraghi skrev:

Jupiter skrev:

M.Cheraghi skrev:

1. dem är snygga
2. ruskigt sköna
3. för att man inte orkar sprätta hål själv :)

På 1 och 2 svarar jag nej och på 3 svarar jag inga kommentarer. ;)

SPiN skrev:

Jeansidén håller väl, men deras teori om att allt som inte passar ihop är snyggt/gott/bra håller inte. ;)

Jag testade faktiskt nyss denna kombination ;)
edit: Nyss och nyss det var för nån timme sen.

- Levis 501 Anti fit
- Adidas Monaco GP (skor)
- Svart Tiger blazer
- vit t-shirt
- svart trucker keps

Och jag måste medge att det var rätt fräsig kombination :e
Skulle inte alls tveka på att gå ut så.

truckerkepsen får du behålla, det andra snor jag :)

Okkido skrev:

truckerkepsen får du behålla, det andra snor jag :)

Får jag inte ens behålla T-shirten? *den luktar lite svett* :)

Medlem sedan mars 20007 896 inlägg

Jag funderar faktiskt på att köpa ett par anti-fit, men jag vet inte... Vill egentligen ha ett par Helmut Lang, men Paul&Friends har ju slutat att sälja dem. Kommer i höst igen... Hur är det med Anti-fit? Passar dom verkligen inte, eller finns det modeller som sitter ok och inte hänger lika mycket som grabbens i reklamen? Kanske räcker med att man köper en mindre storlek... Hmm. Kanske man kan köpa Helmut Lang på nätet? Nu ska jag leta.

260 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.a51de22e
121 ms — deklarationer (db)
0 ms — hämta statistik (cache)
137 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)
119 ms — ändringar (db)