wb ;)
...det räcker väl såhär...
26 svar · 1 105 visningar · startad av Brimba
...det räcker väl såhär...
wb ;)
Japp, det gjorde det verkligen...
Välkommen hem och hoppas att ni har haft det trevligt. :bire
Pappan till wee, bop och woo!
Jopp, oviktigt var ordet! ;)
Wee! Hoppas att ni har haft en minnesvärd resa, kul att "se" dig igen! :D
Weee!!
Välkommen tillbaks! :bire
bollibompa! :birp
Ursäkta, men jag har verkligen missat, var har herr Brimba varit?
Ganska kul, har inte märkt att du varit borta tidigare, så i förgår så satt jag på dass och tänkte 'var fan har Brimba tagit vägen?
/r
Gjorde lite efterforskingar och såg att ny varit på nya zeeland och gått o gift er, Grattis om jag glömt att säga det tidigare, eller glömt att jag sagt det tidigare.
WB. :)
Brimba »
Du har en del nya inlägg att läsa va?
Efter Okkidos inlägg förstår jag :)
Grattis!
Jag har varit på besök i Nya Zeeland, Australien och Bali några veckor. Jag tog naturligtvis med mig webForum på resan, men av någon anledning var skärmen svart redan innan jag hunnit landa i Auckland, troligtvis gick den sönder så jag gav den till en maurier i present (han blev jätteglad när jag sa att det normalt är webForum på den). Tur att jag lämnade datorn hemma så jag hade den kvar när jag kom hem i alla fall, nu behövde jag bara köpa ny skärm.
Gifte oss gjorde vi i somras så detta var en liten försenad bröllopsresa.
Web-Tor skrev:
Brimba »
Du har en del nya inlägg att läsa va?
Jag har skrivit ut alla nya inlägg på min matrisskrivare och bläddar just nu som bäst igenom bunten för att sortera inläggen i bokstavsordning.
Ganska trivsamt arbete!
Weee! :D
Brimba skrev:
Jag har varit på besök i Nya Zeeland, Australien och Bali några veckor. Jag tog naturligtvis med mig webForum på resan, men av någon anledning var skärmen svart redan innan jag hunnit landa i Auckland, troligtvis gick den sönder så jag gav den till en maurier i present (han blev jätteglad när jag sa att det normalt är webForum på den). Tur att jag lämnade datorn hemma så jag hade den kvar när jag kom hem i alla fall, nu behövde jag bara köpa ny skärm.
Gifte oss gjorde vi i somras så detta var en liten försenad bröllopsresa.
Web-Tor skrev:
Brimba »
Du har en del nya inlägg att läsa va?Jag har skrivit ut alla nya inlägg på min matrisskrivare och bläddar just nu som bäst igenom bunten för att sortera inläggen i bokstavsordning.
Ganska trivsamt arbete!
Brimba: du lyckades mojligtvis inte traffa tva backpackers fran sverige vid namn Henrik och Annika nan stans runtomkring nya zeeland eller australien? (risken ar nog stor, men anda :e)
btw: Grattis! Nu vill vi se bilder ocksa! :)
btw: Grattis! Nu vill vi se bilder ocksa!
https://www.brimba.nu « Klicka på "Bilder/Bröllopsbilder" resp. "Bröllopsresa" :i