Jag tror inte alla trimmare bryr sig om lagen.
Varför i hela friden trimmar man en A-traktor?
Dom får väl ändå inte gå fortare än 30-50km/h...
12 svar · 897 visningar · startad av obelix
Dom får väl ändå inte gå fortare än 30-50km/h...
Jag tror inte alla trimmare bryr sig om lagen.
Det jag menar är först så stryper dom motorn, sen trimmar man den, det blir liksom lite knäppt i mina ögon...
obelix skrev:
Det jag menar är först så stryper dom motorn, sen trimmar man den, det blir liksom lite knäppt i mina ögon...
Reg besiktningen ;) sen efter det så besiktas aldrig A-traktorn tills den får ombesiktning ifall man blir stoppad av polisen!
Därav stryper man den ganska hårt, regbesiktar, och tar bort strypningen :)
Men det jag stör mig på det är folk som förbrukar t.ex Volvo 740 Turbo Intecooler till att bygga traktor med. varför i hela fridens namn ska man ha en stressfläkt i en traktor.
Man blir snabbast i byn upp till 30 km/h?
Re: Trimmad A-traktor...
obelix skrev:
För att det ska gå fortare. :stud
Rikard :e
Jag blev en gång omkörd (jag höll 70km/h) på en landsväg av en gammal Dakota! Den måste hållt runt 85-90km/h för det var ingen seg-omkörning :o
Anmärkningsvärt var även att idioten som satt på, saknade hjälm och att bakhjulet kastade än hit än dit (förmodligen pga att konstruktionen inte är skapad för den hastigheten)..
Dj***a dåre :x
PeW skrev:
Jag blev en gång omkörd (jag höll 70km/h) på en landsväg av en gammal Dakota! Den måste hållt runt 85-90km/h för det var ingen seg-omkörning :o
Anmärkningsvärt var även att idioten som satt på, saknade hjälm och att bakhjulet kastade än hit än dit (förmodligen pga att konstruktionen inte är skapad för den hastigheten)..
Dj***a dåre :x
Han kanske aspirerade på Darwin Award?
Att trima en a-traktor är väl berättigat, men varför trimma fordon som orginal passerar 300km/h? (och jo jag vet varför ;) )
UlfT :e