tjo! går va jag ute och skulle köpa en kamera hade jag tänkt.
Tänkte att expert i torrevieja borde ju ha den kameran jag tänkte köpa till o börja med (minolta dimage z2 eller canon g5) eller åt minstonde kunna beställa den, men det visade sig att så vaa inte fallet.
Jag har kollat på lite olika ställen men inte lyckats hitta nån som kan beställa någon av dessa kameror :l
Så nu tänkte jag att jag skall försöka köpa den på något annat sätt, men hur?
Kollat runt lite på internet, exempelvis dustin osv..
Men jag vet inte hur det fungerar med att beställa till utlandet? Är det säkert osv?
Posten här nere fungerar ju inte så bra här nere desvärre :l Det kan ta hur lång tid som hälst innan man får post.
Vågar man lita på att det kommer fram?
Eller måste jag åka till sverige o köpa? Eller är det kanske någon som har vägarna förbi torrevieja den närmsta tiden?
Har ni några förslag på hur jag skall lösa mitt problem?
Varför kollar du upp svenska nätbutiker, som Dustin, när du är i Spanien? Det måste ju vara enklare att beställa från en spansk butik. Jag är övertygad om att de har kamerorna du är intresserad av.
Billigare i sverige ;) Dussutom kan jag handla utan moms.
Sen är jag för dålig på spanska.
Men min polare hjälpte mig nu att hitta en nätbutik som jag skulle kunna handla på. Enligt honom skulle de kunna leverera den till min dörr och så får jag betala vid leverans... skall kolla upp det lite mer..Weee va bra i så fall!!!! :birp