Jag var just på väg till skolan och skulle borsta tänderna då det konstigt nog började kittla lite i magen. Sen stack det till, en smärta jag närmast kan beskriva som en kniv. Jag tappade tandborsten och balansen.
Vulgärt nog har jag börjat rapa alldedes förskräckligt också.
Kan det ha något samband? Gaser i magen som vill ut eller dylikt?
Någon som råkat ut för något liknande?
(Det gör förresten ont när jag skrattar också, så dra inte en Luxman emot mig! :p)
Hm, detta påminner mig om en grej jag är utsatt för lite då och då, senast när jag torkade mitt hår efter att ha duschat.
Helt plötsligt rycker det till i bakhuvudet, och sen en oerhört intensiv smärta i vänstra delen av bakhuvudet. Jag tappade handduken, höll på att ramla omkull.. Aj! Troligen en nerv som kommer i kläm då och då.. :l
Aj, aj, aj!(Det gör förresten ont när jag skrattar också, så dra inte en Luxman emot mig! :p)
Jag vill! :p
Det behöver inte vara något allvarligt utan någon spänningsvärk, fast om det inte släpper inom rimlig tid så bör du konsultera någon kompetent på området.
Ring vårdcentralen/akuten och fråga - antingen slipper du åka upp i onödan alternativt måste dit med en jävla fart. I vilket fall kan du liksom inte förlora på det. ;)