Va?
Jag äl(s)kar Leni Björklund.
24 svar · 768 visningar · startad av Matti
Va?
Gav hon dig beskedet personligen?
Frisedel?
Svenskt medborgarskap?
Fått sparken?
PersianBulldog skrev:
Svenskt medborgarskap?
Var är världen på väg... släpper dom in alla finnar nuförtiden... :moose §e :bire :o :h :birp :e :e :moose :moose :L
stoffe-2k skrev:
PersianBulldog skrev:
Svenskt medborgarskap?
Var är världen på väg... släpper dom in alla finnar nuförtiden... :moose §e :bire :o :h :birp :e :e :moose :moose :L
Smiley spam? :OO
Vimp skrev:
stoffe-2k skrev:
PersianBulldog skrev:
Svenskt medborgarskap?
Smiley spam? :OO
Smileys informerar läsarna om seriositeten bakom inlägget ;) för att minska risken för missförstånd!
Grattis (igen)!
PersianBulldog skrev:
Svenskt medborgarskap?
Peeer skrev:
Frisedel?
casca skrev:
Grattis (igen)!
Tack! :D
Gratulerar .. tror jag! :e
Jag vet var du bor. Och grattis? Nej, du går ju miste om något... Du har mina sympatier.
Man ångrar bara det man inte gjort - så gör lumpen för fan! ;)
Vilken uppgradering. Grattis! :birp
Nej, du går ju miste om något
Bespara mig du-blir-en-man-och-får-livserfarenhet-och-polare-för-livet-snacket. Jag har tänkt på det. Fördelarna med att inte göra lumpen överväger nackdelarna, i mitt fall. Jag strävar efter någonting annat än "jobba 9-5 resten av ditt liv"-grejjen (1). Om jag inte utnyttjar den möjlighet jag har idag och satsar på det jag verkligen vill göra så kommer jag under resten av mitt liv att fundera på hur det hade varit om jag hade vågat ta chansen. Och nej, jag kan inte vänta med det jag vill göra i två år (det var tänkt att jag skulle "mucka" våren 2006).
Matti
1. visst, jag kommer med stor sannolikhet att ändå hamna där till slut. men det får framtiden utvisa.
Vad är det du vill göra istället? (Bara nyfiken) :)
fjölpörsk
Grattis :) :bire