Jag är extremt intresserad av morrondagens kvällsmatch förresten, Brasilien - Nordkorea. Eller rättare sagt rapporteringen i Nordkorea...
Enligt lokala medier är ju Kim Jong Il bland annat en fantastisk golfare som slog elva hole-in-one första gången han testade golf, så antingen kommer medierna om två veckor jubla över att Nordkorea slog Italien med 12-0 i finalen eller helt enkelt hävda att de inte ens var med i VM (eftersom det sannolikt kommer gå åt helvete för deras landslag)...
My motor is stalled but my wheels are still spinning.
Jag är extremt intresserad av morrondagens kvällsmatch förresten, Brasilien - Nordkorea. Eller rättare sagt rapporteringen i Nordkorea...
Enligt lokala medier är ju Kim Jong Il bland annat en fantastisk golfare som slog elva hole-in-one första gången han testade golf, så antingen kommer medierna om två veckor jubla över att Nordkorea slog Italien med 12-0 i finalen eller helt enkelt hävda att de inte ens var med i VM (eftersom det sannolikt kommer gå åt helvete för deras landslag)...
Sen ska man ju inte glömma att Kim Jong II även lyckats spela en minigolfrunda med 18 håll på 17 slag...
------------------------------------------ Text Censurerad av wF: *** *** *** ** ***
------------------------------------------ SvFF - FOTBOLLSMÖRDARE
------------------------------------------ Djurgårdens IF - NY Yankees -Iloveny
Lyssnade på Holland-Danmark på sportradion, de hade lyckats rätt bra med att filtrera bort tutorna
Originally posted by Dryden
Åh, Jesper Hussfeldt återförenas med Italien. Det är ändå lite kärlek.
Hussfeldt är bara aningens bättre än Perlskog, men bara aningens... Och så har jag såklart redan retat upp mig på att studion bröt för reklam efter högst tre(!) minuter
Varför sänder inte Eurosport några matcher? Det kunde man ju kolla på förr om åren istället för 4:an.
"The creative mind has a vast attic." ~ Leonard Mlodinow For redundant, see redundant.
YES!!!! 1-0 till Paraguay!! Nu ska det bli kul att se hur gipskatterna slänger sig vid minsta beröring, gnäller på domarna och i största allmänhet beter sig som 5-åringar.
Min ursäkt aill alla 5-åringar för jämförelsen.
Med vänlig hälsning från Danne
------ Proformica.comMarknadsföring, webbdesign, webbhotell osv, mm.. Sacred SkinNy bok om Sak Yant, traditionell, spiritistisk thailändsk tatueringskonst Våga Vägra FaceBook
Alla dessa fördomar mot italiensk fotboll. Mina två kamrater i soffan klagade likt många av er i tråden på italienarnas ständiga filmande. Visst, det var en del filmningar från italienarnas sida idag men alla verkar totalt missa de paraguayanska spelarnas systematiska filmande om och om igen. Italienhatare ser vad de vill se. Vad ann detta italienförakt?
Historiska data, kolla anfallet i sjuttionioonde minuten. Det är fotboll.
Synd att det inte blev mål. Men det krävs ytterligare analys innan det blir BRA fotboll.
Comment