Öh, varför är sändningen i 4:3-format? Tyckte att det var efterblivet som det är att TV4 inte visar matcherna i HD. Ska man inte ens få se matcherna i 16:9-format är det ju verkligen uselt. Eller är det Comhem som gjort bort sig på något sätt?
Inga problem, tacka SVT som satte upp den. Förhoppningsvis uppdaterar de med resultat och annan nödvändig info under resans gång.
Jag har nu, precis innan VM-starten, tillslut bestämt mig för att England blir lag med högst prio! I andra hand hänger känlsorna för Italien kvar, lite på gamla meriter. Längst ner på listan hamnar Nordkorea, tätt följt av Brasilien.
Öh, varför är sändningen i 4:3-format? Tyckte att det var efterblivet som det är att TV4 inte visar matcherna i HD. Ska man inte ens få se matcherna i 16:9-format är det ju verkligen uselt.
Låter märkligt, på TV4Play är det 16:9 vad det verkar. Och ännu märkligare att de inte visar i full-HD. Tråkigt.
Eh... har en känsla av att jag missat något väsentligt, en regeländring eller nåt. Varför blev Mexicos "mål" bortdömt för offside? Det stod ju en sydafrikan kvar på mållinjen och upphävde allt vad offside heter...
Med vänlig hälsning från Danne
------ Proformica.comMarknadsföring, webbdesign, webbhotell osv, mm.. Sacred SkinNy bok om Sak Yant, traditionell, spiritistisk thailändsk tatueringskonst Våga Vägra FaceBook
Comment