Upplev webForum som om det vore Fotbolls-VM!
Fotbolls-VM | Sydafrika | 2010
Collapse
X
-
Haha, den var bra Quid!Comment
-
Missa inte sammandraget England - USA:
Comment
-
De här legosammandragen är ju fantastiska.Missa inte sammandraget England - USA:
http://www.youtube.com/watch?v=WUnU3B6WsJ4
Comment
-
Jag håller med. Förutom att man måste öppna en match för att resultatet på förstasidan skall uppdateras så är den grymt instabil....och riktigt kass var den också nu när VM tillslut dragit igång. Resultatet i första matchen är inskrivet men inga målskyttar, ingen statistik och inte ens tabellen är uppdaterad så här två timmar efter matchens slut. Nej, det blir till att leta ny app, någon som har tips?
Jag testar denna nu och den verkar bättre:
Comment
-
Vilket onödigt rött kort som nigrianen drar på sig men ack ve vilken teater från greken, var det ens kontakt? Och så säger folk att italienare filmar.
Nåväl, lär ju öppna upp en del för matchen med Nigerias 1-0 så här långt.
Fler än jag som tycker att tidiga byten har ökat? Nu gjorde just grekerna ett byte efter 36 minuter, Capello gjorde ju något liknande i Englands 1-1 mot USA.
Bra tips angående iPhone-app, Web-Tor. Ska testa under dagen.Comment
-
Usch ja, det franska laget hade man ju kunnat organisera bättre. Snygg överdriven reaktion av greken med, världsklass!Comment
-
[citat]Members of the South Africa Vuvuzela Philharmonic Orchestra, widely considered to be among the best large-scale monotonic wind instrument ensembles in the world, told reporters Friday they were furious over the recent outbreaks of international soccer matches during their traditional outdoor concerts.[/citat]
Comment
-
Alltså, mina kunskaper i tyska språket är ganska begränsade. Men betyder inte "schweinsteiger" grisskötare? Jag skulle nog fundera på att skaffa ett annat efternamn...Med vänlig hälsning från
Danne
------
Proformica.com Marknadsföring, webbdesign, webbhotell osv, mm..
Sacred Skin Ny bok om Sak Yant, traditionell, spiritistisk thailändsk tatueringskonst
Våga Vägra
FaceBookComment
-
Där ser man. Förra matchen (4-0 mot Australien) så spelade ju tyskarna fantastiskt bra och åkte upp som favoriter till VM-titeln hos många. Nu får man stryk av Serbien, och det skulle varit mer rättvist med 2-0 faktiskt. Hur många skott sköt Podolski? 10 förutom straffen?
Det här börjar ju bli kul!
Med vänlig hälsning från
Danne
------
Proformica.com Marknadsföring, webbdesign, webbhotell osv, mm..
Sacred Skin Ny bok om Sak Yant, traditionell, spiritistisk thailändsk tatueringskonst
Våga Vägra
FaceBookComment
Oderland
Collapse
Comment