Fotbolls-VM | Sydafrika | 2010
Collapse
X
-
Uppenbarligen inte
Egentligen gör det inte det, men det skulle kunna ha gjort det - spelade fotboll i min ungdom som det heter. Mitt id här är en sammanslagning av mitt riktiga namn och ett annat id. Så nu vet du det
"The creative mind has a vast attic." ~ Leonard Mlodinow
For redundant, see redundant.Comment
-
Men vilka sopor i Elfenbenskusten! Här har man hörna vid 0-0, stopptiden är slut, domaren kommer blåsa när som helst, de har bara att vräka in bollen i straffområdet för att få ett snabbt avslut - så kör de en korthörna! Vad händer? Domaren blåser av direkt... Stolpskott!
My motor is stalled but my wheels are still spinning.Comment
-
Dels det, och dels ivorianen som låg och hade ont på egen planhalva så att dom knappt hann slå hörnan över huvud taget.Men vilka sopor i Elfenbenskusten! Här har man hörna vid 0-0, stopptiden är slut, domaren kommer blåsa när som helst, de har bara att vräka in bollen i straffområdet för att få ett snabbt avslut - så kör de en korthörna! Vad händer? Domaren blåser av direkt... Stolpskott!
Med vänlig hälsning från
Danne
------
Proformica.com Marknadsföring, webbdesign, webbhotell osv, mm..
Sacred Skin Ny bok om Sak Yant, traditionell, spiritistisk thailändsk tatueringskonst
Våga Vägra
FaceBookComment
-
Elfenbenskusten var extremt nöjda med oavgjort. Det var en s.k. måstematch för att öppna upp för resten av matcherna. En taktisk match av Svennis. Jag är övertygad om att spelarna hade samma inställning i slutet och gjorde vad dem kunde för att hålla det mållöst och inte ta den minsta risk för baklängesmål.Comment
-
Ja jävlar, inte utan att man är lite imponerad av Nordkorea - visst att de har fem man i backlinjen och 40-60 i bollinnehav, men självförtroende finns ju och söte jesus vad snabb nian är!
-
Med vänlig hälsning från
Danne
------
Proformica.com Marknadsföring, webbdesign, webbhotell osv, mm..
Sacred Skin Ny bok om Sak Yant, traditionell, spiritistisk thailändsk tatueringskonst
Våga Vägra
FaceBookComment
-
Jag måste erkänna att jag jublade när Nordkorea gjorde mål, jag bara älskar när totala underdogs biter ifrån...
Det var ju inget snack att Brasilien skulle vinna och när de väl fick hål på koreanerna var det ju kört för de senare. Men Maicons mål - jävlar! Hur mycket Ola än ritar begriper jag inte hur han fick runt kroppen och kunde få en sån träff med yttersidan... Världsklass är ju liksom bara förnamnet.
-
Fruktansvärt dålig match till sista 15. Hur kan man tycka illa om underdogs, oavsett om de heter Nordkorea? Det hade varit helt underbart om de vunnit, eller iaf fått oavgjort. De imponerade på mig.Comment
-
Jag tror Maicon har läst fysik! Om bollen har en viss fart framåt och man träffar den vinkelrätt mot fartrikningen så blir det sån skruv på den, jag vet, har gjort flera innebandymål på det viset (fast jag brukade ju sätta bollen i bortre krysset (vaddå skryt
))
"The creative mind has a vast attic." ~ Leonard Mlodinow
For redundant, see redundant.Comment
Oderland
Collapse

.

Comment