... åkt flygmaskin till Göteborg
... blivit kvarlämnad vid stora teatern
... tagit taxi till Bokenäs
... kompenserat med lite vit-röd tjut och lite bärs
/M@rre
[Ett fynd är något du inte behöver till ett pris du inte kan motstå]
[Begrepps Joel]
Och andra användbara Tegsuttryck
...spelat vidare på Half-Life 2 Episode 2. Hade ju inte tänkt börja spela nåt och jag har inte spelat nåt på min nya skärm heller (>6 mån). Men så när jag råkade springa på Episode 2 av detta asballa spel så kunde jag ju inte låta bli
... haft en sjukt kul kväll som innefattat lite käk på gamla stan, lite café opera, ett missförstånd och en sjuk mängd skatt tack vare en underbar herre vid namn john, alias kuffdam
...löst min förb----de labbrapport!!! Nu stämmer det teoretiskt!
...kopplat upp labben i simulationsprogram på datorn och kommit fram till att det stämmer ganska exakt även då!!! Är det inte underbart!!!
...fixat ihop bevis av ovanstående till läraren genom att klippa och klistra. Kom då fram till att när man klipper från ett program och ska klistra in i ett annat så måste man se till att urklippet har samma upplösning som skärmen (96 dpi normalt), och inte 72 dpi som det ju blir, annars blir det dåligt!!! Det var nog månadens upptäckt!!!
...gjort mig iordning för läggdags nu och klockan är inte så mycket, dvs, jag kommer i säng i tid.
...medans jag gjorde mig iordning så tänkte jag på denna dagen och måste bara säga att det har varit en riktigt riktigt bra dag idag!!!
Comment