...Fått ovanligt mycket gjort & inte blivit riktigt arg en enda gång trots att jag är på jobbet...
Idag har jag...
Collapse
X
-
-
kläckt ett hyffsat bra citat:
"Det är inte så komplicerat att umgås med motsatta könet, men om man dricker kaffe eller knullar, det är ju bara en smaksak"Comment
-
-
Originally posted by Dryden...hittat [---]Varför köpte du? Du kunde väl lika gärna använda de du hade hittat.Originally posted by Dryden...köpt [---]Comment
-
Jag hittade dem i butiken, men de var inte så glada att jag tog dem med hem om jag inte betalade för dem. Så, jag gick hem och mätte högtalarna varpå jag gick till butiken och köpte dem. Skål för det.Originally posted by PersianBulldogVarför köpte du? Du kunde väl lika gärna använda de du hade hittat.
Comment
-
absolut ingenting igen... får väll gå ut o åka lite bräda tillsammans med en kall öl så jag kan säga att jag gjort nått i alla fall då
"jag skulle vilja påstå att han inte svimmade av egen kraft!"
"livet är fan ingenting för amatörer asså!"
Vad är det för fel på att vara lat? tänk om det blev krig och ingen kom dit.Comment
-
-
-
Grattis!Originally posted by Winterlord...bytt blöja på min son för första gången i mitt och hans liv.
Comment
-
Comment
-
Köpt en lavalampa
Sen ska jag se om jag kan få en plasmaglob."Those who make their swords into ploughshares will plough for those who didn't"
Yes. As practice. You have to start out learning to believe the little lies.
"So we can believe the big ones?"
Yes. Justice. Mercy. Duty. That sort of thing.
Schlock Mercenary | Sluggy Freelance | Positive Atheism | Talkorigins.org
Kärnkraft är en av dom effektivaste energiformerna
Comment
Oderland
Collapse

Comment