Originally posted by Zaiman
Idag har jag...
Collapse
X
-
..varit på IKEA, och som alltid, kommit ut därifrån fattigare
Idag blev det en ny bäddmadrass, en enstaka hel en istället för som vi haft tidigare, två st. Droppen blev efter nattens sömn då undertecknad legat i glipan konstant och vaknat med ryggont 
..gjort en kopp te som står i vardagsrummet och svalnar, riktigt klokt
Comment
-
Hur känns kameran? Har fotat med kameran lite grann (flickvännens skoluppgift) och tyckte den var grymt skönt? Var/Pris köpte du den för?Originally posted by Zaiman.. Lekt med nya kameran (EOS 400D)
...tagit en lång och trevlig pratstund med chefen. 2,5-3 timmar... Tänk vad tiden går fort när man har "roligt"
...programmerat och bestämt mig för att lägga upp ett hobbyprojekt så det får beta-testas lite, ska bli kul att se vad folk tycker om den.
... varit trött. Sovit 12 timmar totalt de senaste 3 nätterna..."1 + 1 = 11"Comment
-
..gett farbror polisen fyrahundra riksdaler.
..varit på Tintin-utställningen på Sjöhistoriska - rekommenderas!
..groggat på Lidingö, krökat och studsat på Kungsgatan och åkt hem.
..njutit av att ha ställt tillbaka klockan en timme, tänk så tidigt jag kom hem trots allt!
My motor is stalled but my wheels are still spinning.Comment
-
..vaknat kl 10, mest tack vare omställningen av klockan
..varit rätt förvirrad pga alla olika tider på alla möjliga klockor
..ställt om de klockor som inte skött om det själv.
..varit på långpromenad i skogen, så härligt, fast måste börja använda mössa mer
..köpt gott fikabröd på lokala omgjorda Preem-macken, smarrigt!
Comment
-
.. Fotograferat barn under vattnet.
.. Ätit hos föräldrarna.
.. Kommit hem, trött.
Tänk om man räknade dyktid i hur långt bubblorna man blåst under ett dyk färdats till ytan... Undrar hur långt jag har dykt då?
Min blogg | Mina Flickr bilder | Jag på fejjan | CanonforumComment
-
..haft en väldigt långsam dag på grund av gårdagskvällens aktiviteter.
..knallat runt på Brommalandet, jösses vad de byggt om kring Bromma Gymnasium där jag pluggade, det var knappt jag kände igen mig...
..funderat på om man får nåt vettigt gjort överhuvudtaget idag?
My motor is stalled but my wheels are still spinning.Comment
Oderland
Collapse

Comment