... sett Uno Svenningsson live!
Idag har jag...
Collapse
X
-
...jobbat över aningens, brukar sluta 17... nu blev det 23... mycket och göra nu innan semester, en dag kvar!Comment
-
...gått upp 5.15. "Någon" (med väldigt små fötter) tyckte att det var dags att gå upp och börja dagen på fullaste allvar med välling och Pettson & Findus.
...pallat jordgubbar vid ett närliggande kolonilottsområde. Klockan var 5.45 och de röda lyste så vackert där i skogsgläntan
. Säger man föresten "pallat" när det gäller bär?
...målat brädor, rivit i badrummet, installerat ny belysning i badrummet, sågat reglar, grundmålat reglar, satt upp (sammanlagt) 3m kabelist för att dölja antennkabeln som kommer ifrån undervåningen och går till tv-rummet på övervåningen, lånat ut verktyg till snickaren som bygger en altan hos grannen...det gamla vanliga m.a.o.
Comment
-
-
...besiktning av lägenheten
...insett att det är ganska många på wF som flyttar nu.
Comment
-
... tagit ytterligare blodprov
... jobbat lite
... beställt en kebabtallrik, men fick en kebabpizza.. puckon..Comment
-
... undrat om Dryden´s försök med att driva ut demoner funkade?Comment
-
.. Varit till PZ
.. Mufflat i mig en baguett med skagenröra i.
.. Svarat på jobbmail
Tänk om man räknade dyktid i hur långt bubblorna man blåst under ett dyk färdats till ytan... Undrar hur långt jag har dykt då?
Min blogg | Mina Flickr bilder | Jag på fejjan | CanonforumComment
-
Vet inte men det känns lite bättre. Jag fick dock reda på att en kokhet dusch var precis motsatsen mot vad man tydligen ska göra.Originally posted by jofawe... undrat om Dryden´s försök med att driva ut demoner funkade?
http://www.liv.se/liv_templates/Page.aspx?id=1873
Comment
-
..anlänt till svävarterminalen med buss från Oslo kl 06:10 imorse.
..köpt en ny mobil.
..köpt två t-shirts på stuk.
..varit på bolaget.
..snackat med en tjej-kompis som flyttade till umeå för några månader sen som också är på besök i malmö, ikväll blir det fest!
..ätit nypotatis med sill! (jobbade midsommar)
..hivat upp första bärsen.Comment
Oderland
Collapse
Comment