...svalt en ballong...
Idag har jag...
Collapse
X
-
Keh?Originally posted by duckus...svalt en ballong...
Comment
-
...fått reda på att om ca 1 vecka och 2 dagar så kommer jag att vara stolt ägare till en Nikon D70...
Känner mig som dagen-innan-julafton när man var liten!!!!
Comment
-
Nej. nu är vi i Sverige där det heter keh!Originally posted by LofbergNej nej, det är queComment
-
Nu är det ingen översättning, utan en försvenskning!Originally posted by aasahSvensk översättning av 'que' är 'vad'...
Comment
-
-
...insett varför vissa tar till spriten ibland: Hade varit och handlat, kommer hem och ska fylla på kylskåpet. Men först måste sånt som har nära till "lukta illa stadiet" ut. Jag tar tag i ett mjölkpaket och drar ut det för häftigt varpå ca 2 dl sur mjölk återfinns på insidan av kylskåpet och det som finns i kylskåpet... fram med trasan och torka bort
När det är klart ska jag ställa in några burkar folköl, men jag tappar en, vad ska jag säga. Men ni kanske förstår att trasan kommer fram igen
Hur har livet på jorden kunnat uppstå med sådan precisionComment
-
*bjuder in klös till wF-baren*Originally posted by Klös...insett varför vissa tar till spriten ibland: Hade varit och handlat, kommer hem och ska fylla på kylskåpet. Men först måste sånt som har nära till "lukta illa stadiet" ut. Jag tar tag i ett mjölkpaket och drar ut det för häftigt varpå ca 2 dl sur mjölk återfinns på insidan av kylskåpet och det som finns i kylskåpet... fram med trasan och torka bort
När det är klart ska jag ställa in några burkar folköl, men jag tappar en, vad ska jag säga. Men ni kanske förstår att trasan kommer fram igen 
Comment
-
Har precis duschat, gjort en macka o hämtat upp några öl ur "matkällaren" (Ska sen iväg till en jobbarpolare o sen ner på Julbord med jobbet på harrys)Comment
Oderland
Collapse
Comment